    From: mm <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: generowanie kodu paskowego na druku przelewu
    Date: Sun, 31 Aug 2014 15:50:56 +0200

    > sa na to generatory. kod ktr to nic ninnego jak ciag znaczkow tzn cyferek i
    > literek na dodatek o duzej dowolnosci a sam kod kreskowy o ktory pytasz to
    > jest chyba w formacie jakims EAN o ile dobrze pamietam...
    > ogolnie to powiem tak - nie draz tematu bo nie warto ;) jak chcesz to
    > wykorzystac do celu do jakiego bylo stworzone to bys wiedzial jak to zrobic
    > a jak chcesz 'stukac obrot' to nie tedy droga
    > pozdrawiam
    > oszczedny

    Akurat "stukać obrót" z kodem paskowym na przelewie to nawet nie wiem jak.
    Raczej myślałem, że ułatwię sobie życie płacąc w ten sposb rachunki w kasie w
    sklepie. Ale jak się nie da, to trzeba będzie dalej przelewy ręcznie wklepywać.
    Chciałem też do firmy do faktur coś takiego, bo jednak kilkudziesięciu stałych
    klientów mam, ale jak to jakaś wiedza tajemna, to może lepiej nie zaczynać, bo
    księgowa osiwieje.