  • 1. Data: 2002-11-18 17:56:14
    Temat: gdzie znalezc stare akty prawne??
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Moze wiecie gdzie znalezc baze starych aktów prawnych (1989-1991)?
    Konkretnie chodzi mi o Monitor Polski.
    Dzieki za jakies wskazowki.
    Aga

  • 2. Data: 2002-11-18 18:01:09
    Temat: Re: gdzie znalezc stare akty prawne??
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze wiecie gdzie znalezc baze starych aktów prawnych (1989-1991)?
    > Konkretnie chodzi mi o Monitor Polski.
    > Dzieki za jakies wskazowki.

    Program prawny Lex.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 3. Data: 2002-11-18 20:33:08
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Moze wiecie gdzie znalezc baze starych aktów prawnych (1989-1991)?
> [...]

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    szukanie także w Monitorze.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-11-18 21:29:18
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    > szukanie także w Monitorze.
    >
    > Bogdan

    Nie ma tam tekstow akt prawnych.
    Aga

  • 5. Data: 2002-11-18 22:47:52
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Aga"

    > Nie ma tam tekstow akt prawnych.
    > Aga

    Ależ są, co przed chwilą sprawdziłem. Chociaż dla niektórych aktów niższej
    rangi jak rozporządzenia faktycznie nie zawsze jest tekst. A czego szukasz?

    Bogdan