  • 1. Data: 2003-03-26 14:09:04
    Temat: gdzie wziąść kredyt mieszkaniowy ?
    Od: "Pink" <p...@w...pl>

    Witam
    Moja sytuacja jest taka.
    Moja rodzina to ja i żona - w lipcu pojawi sie dziecko. Oboje z zoną
    pracujemy.
    Teraz posiadamy wlasne małe mieszkanko, ktorego wartosc rynkowa to ok
    100-120 tys.
    Chcemy kupic drugie o wartości ok. 220 tysiecy, nowe lub rynek wtórny.
    Pieniądze na nowe bedą pochodziły z:
    1) oszczednosci własnych- ok 150 tysiecy
    2) kredyt mieszkaniowy ok 100 tysiecy.

    Zabespieczeniem kredytu chcielibyśmy aby było nasze stare, małe mieszkanko,
    które powiedzmy bedzie wynajmowane.

    Spłacać kredyt chcemy tak gdzieś 5 lat.

    Nie wiemy gdzie przy takich warunkach najkorzystniej nam sie opłaca wiasc
    kredyt i w jakiej walucie.

    Po pobieznym rozpoznaniu rynku kredytodawców łaskawie patrzymy na Kredyt
    Bank.

    Chcemy także mieć mozliwosc bezprowizyjnej wczesniejszej splaty kredytu.

    Jeśli mozna prosic o pomoc gdzie i jak najkorzystniejszy kredyt otrzymac to
    bede wdzieczny.
    Za konkretne odpowiedzi z góry dziekuję.

    Pozdrawiam
    Pink

  • 2. Data: 2003-03-26 14:17:01
    Temat: Re: gdzie wziąść kredyt mieszkaniowy ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Pink" <p...@w...pl> writes:

> [...]
    > 2) kredyt mieszkaniowy ok 100 tysiecy.
    >
    > Zabespieczeniem kredytu chcielibyśmy aby było nasze stare, małe mieszkanko,

    Nikt ci nie da pozyczki na 100% wartosci nieruchomosci - 60% pewnie gora.

> [...]
    > kredyt i w jakiej walucie.
    >
    > Po pobieznym rozpoznaniu rynku kredytodawców łaskawie patrzymy na Kredyt

    Na tzw. oko to chyba pozyczka hipoteczna w PKOBP jest tansza?

    MJ

  • 3. Data: 2003-03-26 14:45:14
    Od: k...@w...pl

    > Witam
    > Moja sytuacja jest taka.
    > Moja rodzina to ja i żona - w lipcu pojawi sie dziecko.

    Gratuluje!:))
> [...]
    > Pieniądze na nowe bedą pochodziły z:
    > 1) oszczednosci własnych- ok 150 tysiecy

    rozumiem, ze to tak poza tym mieszkankiem?

> [...]
    > kredyt i w jakiej walucie.
    >
    > Po pobieznym rozpoznaniu rynku kredytodawców łaskawie patrzymy na Kredyt

    KB to dobry pomysł, nie robi niespodzianek i niezle oprocentowanie

    > Chcemy także mieć mozliwosc bezprowizyjnej wczesniejszej splaty kredytu.

    w KB bezpłatnie

> [...]
    > bede wdzieczny.
    > Za konkretne odpowiedzi z góry dziekuję.

    pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2003-03-26 15:19:55
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Pink" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bede wdzieczny.
    > Za konkretne odpowiedzi z góry dziekuję.

    Rozejrzyj sie w BPHPBK - jest tam teraz jakas promocja
    kredytow hipotecznych.

  • 5. Data: 2003-03-26 20:03:23
    Od: "Konrad" <k...@o...pl>

    > Nikt ci nie da pozyczki na 100% wartosci nieruchomosci - 60% >pewnie gora.

    PKO BP daje do 80% wartości inwestycji zakupu mieszkania, w to wchodzą
    koszty nabycia czyli jakiś notariusz, podatek (całkiem nie mało, itp). W
    moim przypadku sam musiałem wytłumaczyć panienkom z obsługi co można wliczyć
    w koszty inwestycji -ale poszło. PKO BP ma chyba najmniejsze koszty
    dodatkowe przy takim kredycie, nie płaci się dodatkowo np.: za eksperta.
    Załatwiałem to 2 lata temu i wtedy była to najlepsza oferta.
    KK

  • 6. Data: 2003-03-27 12:25:37
    Od: KamilaC <c...@n...fr>

    Pink wrote:

    > Spłacać kredyt chcemy tak gdzieś 5 lat.

    Wez kredyt na dluzej - wtedy masz nizsza rate obowiazkowa - ostatecznie
    nigdy nie wiadomo, co sie moze po drodze zdarzyc - ale taki, zeby moc go
    splacic wczesniej bez dodatkowych oplat.
    KamilaC

  • 7. Data: 2003-03-27 12:40:57
    Od: t...@p...onet.pl

    Popieram Twoją wstępna decyzję o KB. Oprocentowanie WIBOR3M+1,5% lub Wibor3M
    +1%. WIBOR3m na kwiecień około 6,10%. Prowizja 0,9%. Wcześniejsze spłaty bez
    prowizji. Tensor1.

  • 8. Data: 2003-03-28 13:28:19
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    On 26 Mar 2003 15:17:01 +0100, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

    >Nikt ci nie da pozyczki na 100% wartosci nieruchomosci - 60% pewnie gora.

    a to stwierdzenie na jakiej podstawie?

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 9. Data: 2003-03-28 13:57:37
    Temat: Re: gdzie wzišœć kredyt mieszkaniowy ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    mira-s <m...@p...onet.pl> writes:

    > a to stwierdzenie na jakiej podstawie?

    No jakos tak z ogladu ofert... Z tym, ze nie mowimy tu o kredycie
    zabezpieczonym hipoteka nieruchomosci, na budowe ktorej zostal
    udzielony, tylko o pozyczce hipotecznej, zabezpieczonej hipoteka juz
    istniejacej nieruchomosci. Nie wiem czemu, ale wszedzie widze
    sformulowania o tych 60%.

    MJ