  • 1. Data: 2006-02-04 11:39:58
    Temat: gdzie szybkie subkonta?
    Od: "Ralf" <s...@v...pl>

    W jakich bankach oprócz inteligo można założyć subkonta
    wyklikując je przez www (bez podpisywania za każdym razem dokumentów)?
    Jeśli są takie banki to ile subkont można maksymalnie założyć
    i czy numery rachunków jednego klienta są związane jakąś zależnością?
    Czy rachunki zmigrowane do inteligo (z pko) też posiadają opcje
    zakładania subkont?

    Ralf

  • 2. Data: 2006-02-04 11:50:06
    Temat: Re: gdzie szybkie subkonta?
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    Ralf napisał(a):
> [...]
    > i czy numery rachunków jednego klienta są związane jakąś zależnością?
    > Czy rachunki zmigrowane do inteligo (z pko) też posiadają opcje

    W Lukasie jest nowość - rachunek oszczędzam; czyli subkonto
    oszczędnościowe z oprocentowaniem progresywnym. Można zakładać przez
    internet. Maksymalnie jedno.

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2006-02-04 12:01:26
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > W Lukasie jest nowość - [...] Maksymalnie jedno.

    Kolega pisał o subkontach, nie subkoncie ;)

    SebCz

  • 4. Data: 2006-02-04 12:10:05
    Od: "Ralf" <s...@v...pl>

    > Kolega pisał o subkontach, nie subkoncie ;)

    Tak, dokładnie chodzi mi o "nieograniczoną ilość" - jak to piszą
    w inteligo. Z analizy numerów rachunków wyszło mi, że można
    tam założyć troche ponad 1000 subkont.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2006-02-04 12:25:56
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    SebCz napisał(a):

    > Kolega pisał o subkontach, nie subkoncie ;)
    >
    > ----
    > SebCz

    Racja. Źle zinterpretowałem. ;-)

    Pozdrawiam
    Sebastian

  • 6. Data: 2006-02-04 12:39:07
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    Ralf napisał(a):

    > Tak, dokładnie chodzi mi o "nieograniczoną ilość" - jak to piszą
    > w inteligo. Z analizy numerów rachunków wyszło mi, że można
    > tam założyć troche ponad 1000 subkont.

    A skąd wiesz, że po wykorzystaniu 1000 nie przyznają nowego numeru
    głównego i zabawa z 001xx, 002xx, 003xx..... nie zacznie się od nowa? ;)

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 7. Data: 2006-02-04 12:42:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Ralf" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > W jakich bankach oprócz inteligo można założyć subkonta

    dlaczego uwazasz, ze to co sie tam zaklada to subkonta?
    to sa rachunki imho

    > i czy numery rachunków jednego klienta są związane jakąś zależnością?

    tak, liczbą 97 ;-)

    > Czy rachunki zmigrowane do inteligo (z pko) też posiadają opcje
    > zakładania subkont?

    dodatkowych rachunków? tak

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2006-02-04 13:56:17
    Od: "Ralf" <s...@v...pl>

    > dlaczego uwazasz, ze to co sie tam zaklada to subkonta?
    > to sa rachunki imho

    Nazwa jest mi obojętna :) Fakt, że mają funkcjonalność
    normalnych rachunków.

    > tak, liczbą 97 ;-)

    Tą zależność już znam :), miałem na myśli hipotetyczne subkonta
    w innycb bankach.

    > dodatkowych rachunków? tak

    Dzięki, niestety nie wiem jakie mogą być tam numery rachunków.
    Był wcześniej link do IBANatora ale nie mogę go ściągnąć :(
    dostaję 403 Forbidden http://www.ebanki.info/iban/install2/
    Działa wam?

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 9. Data: 2006-02-04 14:06:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Był wcześniej link do IBANatora ale nie mogę go ściągnąć :(
    > dostaję 403 Forbidden http://www.ebanki.info/iban/install2/

    od czasu gdy razem z ibanatorem sciagnalem wirusa, nie sprawdzalem...;-)

    --
    Pozdrowienia