  • 1. Data: 2006-02-03 19:23:27
    Temat: Przeniesienie KK do Raiffeisen - czy ktoś to przerabiał?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    W Raiffeisenie mają całkiem przyjemne warunki przeniesienia karty -
    wystarczy jeden ostatni wyciąg z aktualnej karty, bez żadnych zaświadczeń o
    zarobkach itp. Przynajmniej tak twierdzi infolinia. Czy ktoś to już
    przerabiał i mógłby potwierdzić/zaprzeczyć i powiedzieć czy nie ma innych
    kruczków?
    W jakim terminie wymagają zrezygnowania z poprzedniej karty?
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 2. Data: 2006-02-03 19:36:44
    Od: sobate <s...@s...pl>

    To ten bank odmówił zwrotu skradzionych z konta pieniędzy.
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,31429
    64.html

  • 3. Data: 2006-02-03 19:41:47
    Od: "STRAW=man" <s...@w...pl>

    > W Raiffeisenie mają całkiem przyjemne warunki przeniesienia karty -

    Karta dla samobójców. Olej ich

  • 4. Data: 2006-02-03 20:02:04
    Od: Czeslaw Bajer <c...@c...pl>

    STRAW=man napisał(a):

    > Karta dla samobójców. Olej ich

    Przyłączam się do negatywnej opinii o tym banku, obsłudze i ich kartach.

    Cz. Bajer

  • 5. Data: 2006-02-03 20:03:57
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >zarobkach itp. Przynajmniej tak twierdzi infolinia. Czy ktoś to już
    >przerabiał i mógłby potwierdzić/zaprzeczyć i powiedzieć czy nie ma innych

    Kruczek jest ten, że jest to chyba na dzień disiejsy najdroża karta kredytowa
    na rynku. Maja jak dotad najwyzsze oprocentowanie kredytu karty, pytanie więc
    czy warto się tam przenosić? Ja się właśnie wynoszę.
    SAS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2006-02-03 20:21:15
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Maciej Wójcik napisał(a):

> [...]
    > zarobkach itp. Przynajmniej tak twierdzi infolinia. Czy ktoś to już
    > przerabiał i mógłby potwierdzić/zaprzeczyć i powiedzieć czy nie ma innych

    Ja wprawdzie nie przenosiłem KK do Raifiego, ale na podstawie 3 ostatnich
    wyciągów z BPH-u dostałem Visę Nova bez żadnego problemu i bez żadnych
    dodatkowych papierzysk. Wszystko trwało może z tydzień. Teraz już nie
    pamiętam

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-02-03 20:29:45
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

> [...]
    > wyciągów z BPH-u dostałem Visę Nova bez żadnego problemu i bez żadnych
    > dodatkowych papierzysk. Wszystko trwało może z tydzień. Teraz już nie
    Dzięki za informację, ale mi chodzi konkretnie o KK i to czy faktycznie
    tylko jeden wyciąg im wystarczy i czy się nie okaże nagle, że jeszcze
    zaświadczenie o zarobkach by się przydało...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 8. Data: 2006-02-03 20:51:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:43e3bd00@news.home.net.pl...

    > Dzięki za informację, ale mi chodzi konkretnie o KK i to czy
    > faktycznie tylko jeden wyciąg im wystarczy i czy się nie okaże
    > nagle, że jeszcze zaświadczenie o zarobkach by się przydało...

    Ja przenosilem za 1 wyciag i limit +30%, ale to bylo jeszcze w starym
    roku. W kazdym razie obylo sie bez niespodzianek, wszystko szybko i
    sprawnie, tyle ze karta platna takze za pierwszy rok. Natomiast
    standardowa oferta Rajfiego to chyba 3 wyciagi i limit +20%.
    Praktycznie nie wymagaja zamykania starej karty, tylko sie smieja,
    zeby drugi raz tej samej nie przenosic jakby co :-).

    marekz

  • 9. Data: 2006-02-03 21:21:44
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Praktycznie nie wymagaja zamykania starej karty, tylko sie smieja, zeby
    > drugi raz tej samej nie przenosic jakby co :-).
    Hehe, dzięki za informację. O to mi chodziło.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 10. Data: 2006-02-03 23:15:57
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > wyciągów z BPH-u dostałem Visę Nova bez żadnego problemu i bez żadnych
    > dodatkowych papierzysk. Wszystko trwało może z tydzień. Teraz już nie

    Może sie mylę ale czy Visa Nova to przypadkiem też nie jest kredytówka?

    Przemek