  • Data: 2014-10-26 21:06:27
    Temat: Re: gdzie skonsolidować kredyt? BIK 450 pkt
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > osoba z rodziny chce skonsolidować parę chwilówek
    > biorąc normalny kredyt. Niestety, obudziła się dość
    > późno mając już nie najlepszy BIK (aktualnie odnotowały
    > się kilkudniowe opóźnienia w płatnościach rat za TV)
    >
    > w necie wyczytałem "nieoficjalne informacje" taxcare że banki
    > poniżej 440 pkt kręcą nosem a powyżej 500 pkt dają bez wahania.
    >
    > obecna ocena pkt jest słaba ale nie jest beznadziejna (450 pkt)
    >
    > nie ma oficjalnych danych który bank przy jakiej ilości punktów zgadza
    > się na udzielenie kredytu, dlatego proszę o pomoc tutejszych znawców

> [...]

    to ma być konsola pod zabezpieczenie (nieruchomość) czy typowa gotówka?

    450 punktów to słabo, ale jeszcze nie tragedia:

    1. jaka jest przyczyna opóźnień (będą o to pytać)?
    2. na moment złożenia wniosku o konsolę WSZYSTKIE zobowiązania muszą być
    uregulowane na bieżąco, żaden bank nie pożyczy na spłatę rat, które mają
    bieżące opóźnienia

    ps
    nie ma czegoś takiego, że poniżej X się nie da a powyżej Y dostaje
    każdy, wszystko zależy od konkretnej sytuacji - nie można generalizować

    ps2
    dlaczego ww brał chwilówki? banki nie chciały dać? nie było zdolności?

    czy widać je w BIK? jak może to prześlij raport na priva, dane osobowe
    możesz zamazać

    --
    pozdrawiam
    RobertS