  • 1. Data: 2006-11-08 11:05:43
    Temat: gdzie oddział millennium
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    czy jest jakiś oddział millennium w dc blisko metera na trasie
    pl.wilsona-wilanowska ? ew. w okolicach galerii mokotów

    ps. wiem że jest na wilsona ale czynny od 10.00-18.00 więc np przed pracą nie
    zdążę

  • 2. Data: 2006-11-08 11:35:54
    Temat: Re: gdzie oddział millennium
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    r...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
    > pl.wilsona-wilanowska ? ew. w okolicach galerii mokotów
    >
    > ps. wiem że jest na wilsona ale czynny od 10.00-18.00 więc np przed pracą nie

    http://www.millenet.pl/placowki_bankomaty/placowki/
    zamknęli ?
    KJ

  • 3. Data: 2006-11-08 14:02:55
    Od: " " <r...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > http://www.millenet.pl/placowki_bankomaty/placowki/
    > zamknęli ?
    widziałem ale sorry nie wiem jak daleko od metra jest np. oddział w alejach
    jerozolimskich 123, chciałbym w drodze do pracy móc wstąpić bez szukania i
    tracenia czasu

  • 4. Data: 2006-11-08 15:21:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    r...@g...pl napisał(a):

    > widziałem ale sorry nie wiem jak daleko od metra jest np. oddział w alejach
    > jerozolimskich 123, chciałbym w drodze do pracy móc wstąpić bez szukania i
    > tracenia czasu

    Ten akurat jest dość charakterystyczny - znajduje się w Millennium
    Plaza. :-)

  • 5. Data: 2006-11-08 15:55:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eissm9$3kn$1@news.elsat.net.pl, *Wojciech Nawara* wrote:

    > Ten akurat jest dość charakterystyczny - znajduje się w Millennium
    > Plaza. :-)

    Wiesz, pewnie mu to niewiele mowi - blisko placu Zawiszy, wiec nie po
    drodze.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-11-08 16:38:44
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 8 Nov 2006 16:55:31 +0100, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Wiesz, pewnie mu to niewiele mowi - blisko placu Zawiszy, wiec nie po
    >drodze.

    dość blisko metra (naprzeciwko centralnego)
    Al. Jerozolimskie 65/79 (LIM Center), Śródmieście, Warszawa
    Godziny otwarcia: 8.00-20.00 pn.-pt. / 10.00-16.00 so.

    to jest na dole Marriotta.

    Natomiast jest jeszcze Al. Jerozolimskie 32, Centrum, Warszawa
    Godziny otwarcia: 11.00-19.00 pn.-pt.
    to nie wiem gdzie jest, patrząc po numerkach to chyba kawałek od metra
    w drugą stronę

    PG