  • 1. Data: 2004-02-20 13:40:35
    Temat: gdzie nowe oddziały Multi?
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witka..

    Czytalem w Wyborczej, ze w planach BRE jest powiekszenie w tym roku sieci
    oddziałów Multibanku z istniejacych 35, bodajze do 61. Orientujecie sie
    moze, czy sa juz wyznaczone lokalizacje tych oddzialow, a jesli nie, to czy
    jest gdzies miejsce w BRE, gdzie mozna sugerowac miejsca nowych oddzialow?

    Pozdrv

    sanula

  • 2. Data: 2004-02-20 15:34:30
    Temat: Re: gdzie nowe oddziały Multi?
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "sanula" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    czy
    > jest gdzies miejsce w BRE, gdzie mozna sugerowac miejsca nowych oddzialow?

    Sugerować można zdecydowanie tutaj - z pewnością czytają :)))

    pzdr
    KK

  • 3. Data: 2004-02-20 17:16:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KK <n...@n...com> wrote:
    > Sugerować można zdecydowanie tutaj - z pewnością czytają :)))

    ;) Radom, Radom, tra lalala ;_

  • 4. Data: 2004-02-20 18:35:38
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Michał Macierzyński napisał:
    > ;) Radom, Radom, tra lalala ;-)

    Amra to w końcu zakładasz? :)

  • 5. Data: 2004-02-20 21:40:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c15fdk$8on$1@news.onet.pl...

    > ;) Radom, Radom, tra lalala ;_

    A ile trzeba zainwestować?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-22 13:31:20
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Sugerować można zdecydowanie tutaj - z pewnością czytają :)))

    To ja proponuje Sosnowiec. Duze miasto, nie ma jeszcze oddzialu, za to jest
    kilka reprezentacjnych budynkow:
    http://www.um.sosnowiec.pl/pl/miasto/wizytowka_miast
    a/galeria_zdjec/centrum_miasta_noca.asp
    http://www.um.sosnowiec.pl/pl/miasto/wizytowka_miast
    a/galeria_zdjec/centrum_miasta.asp

    Multibanku, Sosnowiec czeka i zaprasza!!!

    sanula

  • 7. Data: 2004-02-22 23:56:02
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Multibanku, Sosnowiec czeka i zaprasza!!!

    No i pewnie sie doczeka! ;))))

    pzdr
    KK

  • 8. Data: 2004-02-23 15:58:13
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > No i pewnie sie doczeka! ;))))

    Oby...

    sanula

  • 9. Data: 2004-02-23 19:43:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:
    > Amra to w końcu zakładasz? :)

    Mlody jestem, nieopierzony.... Ale za 10 lat, to cos pewnie zaloze ;) hue
    hue hue

  • 10. Data: 2004-02-23 23:40:57
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    a ja chce Multi na Retkinii, w Lodzi :)