  • 11. Data: 2003-06-26 08:59:23
    Temat: Re: gdzie konto w GBP?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > To moze byc pewna wada.

    A skąd! Cytuję toip:

    "II Rozliczenia w obrocie krajowym:
    1.Operacje gotówkowe złotowe i w walucie.
    1.Wpłaty
    2. W walucie
    a.) na rachunek prowadzony w Nordea BP S.A. - bez opłat"

    No i co? W oddziale powiedzą, że własnej toip nie respektują?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-06-26 09:29:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdecna$lp3$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > a.) na rachunek prowadzony w Nordea BP S.A. - bez opłat"
    >
    > No i co? W oddziale powiedzą, że własnej toip nie respektują?

    Tak sie sklada, ze wlasnie bylem w oddziale, oni teraz nawet nie wiedza,
    jaka maja toip :))
    Nie wiedzieli tez, czy mozna wplacac gotowke ...
    W ogole nic nie wiedza, prosza by przyjsc za tydzien-dwa.

    "Podobno dzis ma byc fuzja, ale jeszcze nie wiemy tez, czy dzisiaj"
    "Widzi Pan, ze ciagle nam cos przysylaja dopiero" - ruch palcem na cos jak
    faks czy drukarka.

    To nie jest zart, niestety.

    Oddzial LGPetro/Nordea (?) przy 29 Grudnia, Poznan.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-06-26 09:39:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Tak sie sklada, ze wlasnie bylem w oddziale, oni teraz nawet nie
    > wiedza, jaka maja toip :))
    > Nie wiedzieli tez, czy mozna wplacac gotowke ...
    > W ogole nic nie wiedza, prosza by przyjsc za tydzien-dwa.

    Wielkie ROTFL ! No to już nie wiem, gdzie masz to konto założyć :-(((( Ktos
    tu radził KB, ale ja się nie orientuję, jak to u nich jest :-(

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-06-26 10:04:52
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Tak sie sklada, ze wlasnie bylem w oddziale, oni teraz nawet nie wiedza,
    > jaka maja toip :))
    > Nie wiedzieli tez, czy mozna wplacac gotowke ...
    > W ogole nic nie wiedza, prosza by przyjsc za tydzien-dwa.
    [...]
    > Oddzial LGPetro/Nordea (?) przy 29 Grudnia, Poznan.

    Bo byles w LG tam kolo Maca, jak masz czas wybierz sie do Nordei
    na Glogowskiej, zaraz za dworcem w takim duzym budynku gdzie jest
    tez sobie Zubrobank.

    Obsluga przynajmniej robi wrazenie kompetentnej :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2003-06-26 10:05:55
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ktos tu radził KB, ale ja się nie orientuję, jak to u nich jest :-(

    Ja, ja, ja :-))
    Jest fajnie ale jak juz Robertowi pisalem nie wiem czy mozna miec podglad
    via net bez ROR'u zlotowkowego. Na pewno mozna miec za darmo comiesieczny
    wyciag.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2003-06-26 10:16:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdef2h$sfo$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Wielkie ROTFL !
    Bardzo wielkie!

    > No to już nie wiem, gdzie masz to konto założyć
    No jak nie - to kto ma wiedziec??? ;)

    > Ktos tu radził KB, ale ja się nie orientuję, jak to u nich
    > jest :-(

    Przy okazji sie tam przejde wypytac i zrelacjonuje, jesli bedzie co.

    dzieki Wam za porady

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-06-26 10:20:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdef2h$sfo$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No to już nie wiem, gdzie masz to konto założyć

    Zapomnialem dodac, ze wlasnie zamknalem konto walutowe GBP w BZWBK. Poszlo
    nawet szybko jak na ten bank - 30 minut. Jeszcze nie wiedzieli o oplatach od
    sierpnia.

    Dostalem sporo bilonu, bo nie bylo banknotow o nominale 5GBP, ale nawet mnie
    Pani przeprosila, ze nie daje mi na to koperty, ale nie maja ;) OKI, w
    porzadku, ja wiem, ze u nich z papeteria kryzys, bo papier na ichnie
    slawetne "podania" tez juz wlasny trzeba bylo ostatnio posiadac.

    Za to ciekawostka, powiedziala, ze jakbym chcial ten banknot, to moge isc z
    dyspozycja zamkniecia konta do innego oddzialu do kasy, gdzie moga miec. Nie
    chcialo mi sie, ale ciekawe, ze taka elastycznosc sie zrobila w tym
    wzgledzie.

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-06-26 10:27:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdegie$f1m$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Bo byles w LG tam kolo Maca

    No tak, ale przedtem sprawdzilem na stronach Nordea, ze maja tam wlasnie
    oddzial.

    > jak masz czas wybierz sie do Nordei
    > na Glogowskiej, zaraz za dworcem w takim duzym budynku gdzie jest
    > tez sobie Zubrobank.

    Tamten z kolei prawie naprzeciw Maca - wlasnie nie mam czasu tak daleko
    lazic ;)

    --
    Robert

  • 19. Data: 2003-06-26 10:28:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdegk7$fad$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

    > Ja, ja, ja :-))
    > Jest fajnie ale jak juz Robertowi pisalem nie wiem czy mozna miec
    > podglad via net bez ROR'u zlotowkowego. Na pewno mozna miec za darmo
    > comiesieczny wyciag.

    No zaraz, a w Nordei bede to mial? Podglad znaczy?

    A ktory oddzial KB polecasz?

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-06-26 10:56:48
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Tamten z kolei prawie naprzeciw Maca - wlasnie nie mam czasu tak daleko
    > lazic ;)

    Wreszcie wiem co to znaczy to modne slowko "McBank" :-))))