    From: "pbjs" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie konto firmowe
    Date: Tue, 06 Jan 2004 02:13:33 GMT

    > Inteligo:
    > - doskonaly serwis SMS (po prostu najlepszy),
    Nie, żebym popierał Inteligo (choć sam mam tam konto),
    ale faktycznie, serwis SMS jest po prostu bomba.
    Na strony WWW zaglądam tylko jak mi SMS wcześniej
    przyjdzie, że jakiś ruch na rachunku był.
    A SMSy przychodzą w czasie rzeczywistym - jak płacę
    kartą w sklepie to nim zdążę podpisać slipa, już jest SMS
    z obciążeniem i podanym nowym saldem.
    Tak przy okazji: jak zgubisz kartę (lub Ci ukradną) to zaraz
    wiesz, że ktoś korzysta z konta :-)

    > - infolinia 0800, na ktorej mozna doczekac sie polaczenia z konsultantem,
    Tu dodam, że z telefonów Idei numer 800121121 jest bezpłatny!

    Pozdro,
    pbjs