  • 1. Data: 2005-08-03 06:39:58
    Temat: gdzie drugie konto
    Od: "AroM" <A...@i...pl>

    Cześć,

    Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się, że nie mogłem zapłacić kartą
    ponieważ nie było połaczenia z serwerem. Mam konto w inteligo. Ogólnie
    jestem zadowolony.
    Mam założone lokaty. Na konto jest przelewane moje wynagrodzenie. Płacę
    dość często kartą. Mało korzystam z przelewów.

    Chciałbym kolegów poprosić o opinie w jakim banku powinienem otworzyć
    drugie konto. Chciałbym tam przelewać wynagrodzenie i tam przenieść
    ewentualne lokaty a na inteligo mieć mniejsze kwoty do użytku codziennego.
    A może odwrotnie. Zostawić pieniądze, lokaty na Inteligo i założyć
    dodatkowe konto (robocze - na które będe przelwał część wynagrodzenia) w
    innym banku z dobrą obsługą z internetu - mbank, milenium, inne

    Z góry bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2005-08-03 07:26:02
    Temat: Re: gdzie drugie konto
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Trochę się powtórzę ale ja dokładnie w tym celu mam drugie konto:

    i zdecydowanie polecam mBank - ekonto + emax + emax plus + fundusze +
    eMarket (mozna
    kupowac akcje)

    zdecydowanie mBank:
    http://kredyt.org.pl/mbank/0/0/1/

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-03 08:17:20
    Od: "AroM" <A...@i...pl>

    > Trochę się powtórzę ale ja dokładnie w tym celu mam drugie konto:

    tzn. w jakim celu :)

    > i zdecydowanie polecam mBank - ekonto + emax + emax plus + fundusze +
    > eMarket (mozna
    > kupowac akcje)

    Tak sie zastanawiam, jeżeli źle kombinuje proszę mnie naprostować
    a może lepiej tylko ekonto
    i całość oszczędności lokowaćw fundusze na emarkecie ??
    emax wymaga kupna karty która kosztuje 36 pln - a w inteligo na lokacie mam
    takie samo oprocentowanie

    nigdy nie interesowałem sie tematem funduszy bo nie miałem za co :) teraz
    mam troszkę oszczędności i jak czytam to coraz bardziej mi się to podoba
    może polecićie mi jakieś źródło gdzie przystępnym językiem dowiem sięo co
    chodzi
    za wszystkie rady dla początkującego bede wdzięczny

    ile średnio można zarobić właśnie na funduszach

  • 4. Data: 2005-08-03 08:29:06
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > tzn. w jakim celu :)

    typowo oszczędnościowe

    > i całość oszczędności lokowaćw fundusze na emarkecie ??

    Twój wybór

    > emax wymaga kupna karty która kosztuje 36 pln - a w inteligo na lokacie
    > mam
    > takie samo oprocentowanie

    jest jeszcze emax plus

    > ile średnio można zarobić właśnie na funduszach

    zależy co jest teraz na topie ;] obecnie dobrze sprzedają się fundusze
    papierów dłużnych - nawet fundusz z najsłabszymi wynikami daje więcej zysku
    niż lokata bankowa....
    Co do liźnięcia tematu polecam strony funduszy no i rameczkę z wyborczej
    gdzie są informacje ile dany fundusz zarobił w ostatnich 3 6 i 12 miesiącach

    tu się nie będe powtarzał

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 5. Data: 2005-08-03 08:31:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    AroM wrote:

> [...]
    > i całość oszczędności lokowaćw fundusze na emarkecie ??
    > emax wymaga kupna karty która kosztuje 36 pln - a w inteligo na lokacie mam
    Do emaksa nie trzeba zamawiać karty.
    Natomiast jeśli chcesz oszczędzać to faktycznie, przy obecnych odsetkach
    sprawa jest ... dyskusyjna.

    KJ
    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 6. Data: 2005-08-03 09:24:13
    Od: "AroM" <A...@i...pl>

    > jest jeszcze emax plus

    emax plus :) nie ma opłat, to dla mnie

> [...]
    > Co do liźnięcia tematu polecam strony funduszy no i rameczkę z wyborczej
    > gdzie są informacje ile dany fundusz zarobił w ostatnich 3 6 i 12

    bardzo Ci dziękuje za wyczerpującą odpowiedz, zakłądam konto w mbank :)

    również serdecznie pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-08-03 10:43:39
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    W poniedziałek też mi nie przyjęli karty inteligo w sklepie z powodu braku
    połączenia z bankiem. Nie miałem tych problemów wcześniej posiadając kartę
    pko express banku pko bp.

  • 8. Data: 2005-08-03 12:25:13
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    AroM <A...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > innym banku z dobrą obsługą z internetu - mbank, milenium, inne
    >
    > Z góry bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam

    do emax karta 36 ale KTO CHCE A NIE NA MUS!!!!!!!!!!!!!!!

  • 9. Data: 2005-08-03 17:02:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2005 11:24:13 +0200, "AroM" <A...@i...pl> wklepał(-a):

    >emax plus :) nie ma opłat, to dla mnie

    Ale żeby korzystać z SFI, musisz mieć eKonto, czyli ROR. Z emax i emax+ nie ma
    dostępu do funduszy. Nic cię to dodatkowo nie kosztuje.