    From: "AroM" <A...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie drugie konto
    Date: Wed, 3 Aug 2005 10:17:20 +0200
    Sender: A...@o...pl@217.153.54.90

    > Trochę się powtórzę ale ja dokładnie w tym celu mam drugie konto:

    tzn. w jakim celu :)

    > i zdecydowanie polecam mBank - ekonto + emax + emax plus + fundusze +
    > eMarket (mozna
    > kupowac akcje)

    Tak sie zastanawiam, jeżeli źle kombinuje proszę mnie naprostować
    a może lepiej tylko ekonto
    i całość oszczędności lokowaćw fundusze na emarkecie ??
    emax wymaga kupna karty która kosztuje 36 pln - a w inteligo na lokacie mam
    takie samo oprocentowanie

    nigdy nie interesowałem sie tematem funduszy bo nie miałem za co :) teraz
    mam troszkę oszczędności i jak czytam to coraz bardziej mi się to podoba
    może polecićie mi jakieś źródło gdzie przystępnym językiem dowiem sięo co
    chodzi
    za wszystkie rady dla początkującego bede wdzięczny

    ile średnio można zarobić właśnie na funduszach