  • 1. Data: 2009-01-31 20:40:36
    Temat: gdzie brać kredyt na samochód?
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    poradźcie, bo mam dosyć łażenia po bankach:
    gdzie warto wziąć kredyt na samochód, przy założeniach, że:
    - dochód wyłącznie na umowy o dzieło
    - auto nowe od autoryzowanego dilera
    - wpłata własna 20%
    - procedura uproszczona
    chodzi mi o konkretne doświadczenia, bo zazwyczaj rozmijają się z opisem na
    www i w ulotkach
    odpadają w przedbiegach (chyba, że o czymś nie wiem):
    - Santander (oprocentowanie rzeczywiste z kalkulatora na www wyszło15% !!!)
    - Citi (załatwiałem u nich hipoteczny i po miesięcznym boju, donoszeniu
    coraz to nowych dokumentów i kikukrotnej zmianie ustalonych już warunków,
    odpuściłem)
    Zastanawia mnie oferta raifaisena (z opisu na www) ale w autosalonie
    pośrednik proponując ten bank zarządał dodatkowych dokumentów, których w
    opisie nie ma (np. pit za 2008, którego jeszcze nie mam :-), ale może
    bezpośrednio w banku coś wskóram?

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 2. Data: 2009-01-31 20:44:34
    Temat: Re: gdzie brać kredyt na samochód?
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    aha i kredyt na 6 lat w PLN

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2009-01-31 21:13:17
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Sty, 21:44, "robert" <r...@s...pl> wrote:
    > aha i kredyt na 6 lat w PLN

    Prawdopodobnie najlepsze warunki dostaniesz w banku należącym do firmy
    motoryzacyjnej w której będziesz kupował samochód.
    Kredyt na samochód w bankach często jest podobnie oprocentowany jak
    dobry kredyt gotówkowy więc może poszukaj banku gdzie mają jakąś dobrą
    promocje na kredyt gotówkowy.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-01-31 21:42:17
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-31, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Prawdopodobnie najlepsze warunki dostaniesz w banku należącym do firmy
    > motoryzacyjnej w której będziesz kupował samochód.

    Np Toyota i ToyotaBank, nawet kilka osób mi spamowało telefon żebym
    Toyotę kupił i jeśli wierzyć w słowa człowiekom z infolinii to nie jest
    źle.
    A na ogół: dorzucają AC z cesją na kredytodawcę, jakieś dodatkowe
    ubezpieczenia NNW etc.
    Może lepiej leasing? Z otwartą DG dostać dużo łatwiej niż z samymi
    dziełami. No chyba że pytający to jeszcze student albo artysta z 50%
    kosztami, wtedy DG raczej się nie opłaca.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 5. Data: 2009-01-31 23:36:03
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Np Toyota i ToyotaBank, nawet kilka osób mi spamowało telefon żebym
    > Toyotę kupił i jeśli wierzyć w słowa człowiekom z infolinii to nie jest
    > źle.

    heh, ale żonie się nowy golfik spodobał :-)

    > Może lepiej leasing? Z otwartą DG dostać dużo łatwiej niż z samymi
    > dziełami. No chyba że pytający to jeszcze student albo artysta z 50%
    > kosztami, wtedy DG raczej się nie opłaca.

    ... i można spać spokojniej :-)
    ... na studiach człowiek się cieszył jak na tanie wino i bułke (to już
    niekoniecznie) starczyło, a nie samochód :-)...trafiłeś w tego "artystę"
    :-), chociaż już chcą łapę kłaść na te 50%, albo Vatem wykończyć :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 6. Data: 2009-01-31 23:44:14
    Temat: Re: gdzie braa kredyt na samochód?
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > Kredyt na samochód w bankach często jest podobnie oprocentowany jak
    > dobry kredyt gotówkowy więc może poszukaj banku gdzie mają jakąś dobrą

    no właśnie w VW dostałem ofertę z VWBank na VWgolf na 14,6% (RRSO) i wydaje
    mi się wysokie, inne banki dają na niższy %, przynajmniej tak wynika po
    oglądzie ich www
    heh, ale jak te golfiki im schodzą za żywą gotówkę tak, że trzeba czekać 2
    miesiące na samochód, to ja już rozumiem, że maja w d.. kredytobiorców :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 7. Data: 2009-01-31 23:44:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    robert pisze:
    > heh, ale jak te golfiki im schodzą za żywą gotówkę tak, że trzeba czekać 2
    > miesiące na samochód, to ja już rozumiem, że maja w d.. kredytobiorców :-)

    Zawsze mi się wydawało, że mało kto kupuje w 100% samochód za gotówkę.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-01-31 23:53:00
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Zawsze mi się wydawało, że mało kto kupuje w 100% samochód za gotówkę.

    skrót myślowy :-), pod pojęciem gotówka myślałem o kredycie 50/50, bo tak
    podobno biorą najczęściej (pomijając leasing i inne na firmę)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 9. Data: 2009-02-01 11:30:23
    Temat: Kodowanie (było: gdzie brać kredyt na samochód?)
    Od: Pete <n...@n...com>

    robert pisze:
    > porad 1/4 cie, bo mam dosyae ?a?enia po bankach:

    KODOWANIE!!!

    Outlookowcy kochani. Szanujcie innych na tej grupie (i nie tylko) i
    ustawcie sobie z łaski swojej deklarację kodowania w tym Waszym
    hiperwypasionym Outlooku. Albo nie używajcie polskich diakrytyków.

    Netykieta się kłania.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-02-01 12:33:28
    Temat: Re: Kodowanie (było: gdzie brać kredyt na samochód?)
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > ustawcie sobie z łaski swojej deklarację kodowania w tym Waszym
    > hiperwypasionym Outlooku. Albo nie używajcie polskich diakrytyków.

    domyślam się kolego, że światowy z ciebie człowiek :-) skoro kodujesz w
    unicode, ale wychodzisz przed szereg,
    ta grupa ma pl. we wstępię i nie wiem dlaczego żądasz bym mówił z tobą po
    "europejsku", lub okaleczoną polszczyzną
    wypadałoby zadać sobie trochę trudu i ustawić swój czytnik, żeby rozumiał
    polską mowę z jej ozdobnikami :-), a nie pouczać bezsensownie
    BTW oczywiście łatwiej byłoby wszystkich "unikodować", ale idąc tym tropem,
    można kazać na całym świecie mówić po angielsku :-)
    P.S. z premedytacją zmieniłem znowu na iso, więc jak chcesz przeczytać, to
    wiesz co robić :-)

    --
    pozdrawiam
    robert