  • 21. Data: 2013-05-09 16:33:11
    Temat: Re: funkcjonalność usług związanych ze skrytką pocztową
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-09 09:41, Liwiusz pisze:
    > Ja bym chciał zrozumieć.

    A już wyjaśniam. To będzie bardzo proste. Instrukcja:

    1. Otwórz nową wiadomość w thunderbirdzie (widzę, że używasz)
    2. Przekopiuj do nowej wiadomości zdanie: ANDRZEJ KUBIAK TO
    SKOŃCZONY IDIOTA,DO TEGO DEBIL.
    3. Ustaw kursor w pozycji za kropką po słowie DEBIL.
    4. Używając kombinacji klawiszy _CTRL SHIFT oraz STRZAŁKI W
    LEWO_ zaznaczaj stopniowo cały tekst, aby go potem np
    przekopiować w inne miejsce.
    5. Zorientujesz się, że pierwsze naciśnięcie strzałki w lewo
    spowoduje zaznaczenie słowa DEBIL, drugie naciśnięcie strzałki w
    lewo spowoduje zaznaczenie słowa TEGO, trzecie naciśnięcie słowa
    DO a czwarte słowa IDIOTA.
    6. Wykonaj w/w czynności np w notatniku windows.

    Zorientujesz się, że pierwsze naciśnięcie strzałki w lewo
    spowoduje zaznaczenie słowa DEBIL, drugie naciśnięcie strzałki w
    lewo zaznaczy słowo TEGO, zaś trzecie naciśnięcie strzałki w
    lewo spowoduje zaznaczenie słów IDIOTA oraz DO wraz z
    przecinkiem na raz.

    Teraz wstaw spację po przecinku po słowie IDIOTA, i zobaczysz,
    że nie zaznaczysz dwóch słów, a jedno tak jak tego byś oczekiwał.

    Niestety wiele edytorów zachowuje się niepoprawnie i tam gdzie
    nie walniesz spacji po przecinku - przy zaznaczaniu tekstu z
    klawiatury zaznaczy Ci o jedno słowo za dużo.

    A, że bardzo często muszę bawić się w kopiuj/wklej i że brzydzę
    się myszką a wszystko wolę obsługiwać z klawiatury (bo jest o
    wiele szybciej) - wstawiam z premedytacją spacje po interpunkcji.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 22. Data: 2013-05-09 16:51:04
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/09/2013 04:33 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A już wyjaśniam. To będzie bardzo proste. Instrukcja:
    [...]
    > 6. Wykonaj w/w czynności np w notatniku windows.

    Po pierwsze, mówiłeś o OpenOffice, a tutaj coś o notatniku ...

    [...]
> [...]
    >
    > Niestety wiele edytorów zachowuje się niepoprawnie i tam gdzie nie
    > walniesz spacji po przecinku - przy zaznaczaniu tekstu z klawiatury

    Ale spacja *PO* znakach interpunkcyjnych to jest jak najbardziej
    poprawnie. Ty napisałeś że OO zmusza Ciebie do wstawiania *PRZED*.

    p. m.

  • 23. Data: 2013-05-09 20:24:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-05-09 16:51, m pisze:

    > [...]
    > Po pierwsze, mówiłeś o OpenOffice, a tutaj coś o notatniku ...

    Bo pracuję na wersji open offica, która zachowuje się identycznie.

    > Ale spacja *PO* znakach interpunkcyjnych to jest jak najbardziej
    > poprawnie. Ty napisałeś że OO zmusza Ciebie do wstawiania *PRZED*.

    O widzisz, i tu mnie masz - rzeczywiście zrobiłem odstęp przed
    pytajnikiem. Nie ukrywam, że nie jestem w stanie napisać
    uzasadnienia, dlaczego tak zrobiłem. Nie znane są mi w tym
    momencie motywy, które mną kierowały. Z rozpędu napisałem o
    spacjach po interpunkcji, bo już ktoś raczył się mnie na innej
    grupie kiedyś o to przypierdolić, więc czytając kogoś, kogo
    uznałem z góry za głupka w związku z przypierdalaniem się do
    tego, że to nie grupa o poczcie - po łebkach z rozbiegu
    uznałem, że przypierdala się i o to.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 24. Data: 2013-05-09 20:38:33
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/09/2013 08:24 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Z rozpędu napisałem o spacjach po interpunkcji, bo już ktoś raczył się
    > mnie na innej grupie kiedyś o to przypierdolić

    Może ktoś się ciebie czepiał że NIE stawiasz spacji po interpunkcji? Bo
    czemu miałby się czepiać że stawiasz, kiedy to jest prawidłowe?

    p. m.

  • 25. Data: 2013-05-10 00:25:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" 2...@n...wpkg.org

    > Oki, jak będziesz szukał lekarza, też tu przyjdź
    > i pytaj, u którego można płacić kartą.

    : Wiec badz konsekwentny, i przestan gdybac o lekarzach, okulistach,
    : tabletkach itd. na grupie o bankach.

    Za lekarza (okulistę też) płaci NFZ -- chyba przelewem,
    ale za okulary raczej trzeba zapłacić kartą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-05-10 00:27:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 13z24pgqpdf3p$.35ghw6f9v5os$....@4...net

    > Na poczcie?

    Tam jest zaduch i zwykle są kolejki...
    Hm... Być może akurat w tym wypadku
    (niesamochowdowym) długie kolejki nie są złe...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-05-10 00:29:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" d6zthkuwb5te$.f08n2t44c4t2$....@4...net

    > Nie masz, nie stać cię. Kurwa.

    Pewnie ma, ale starte -- i chce wymienić na nowe. ;)
    Jeżdżę piąty rok Volvem S40 i ani myślę o wymianie klocków. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'