    From: Vox Populi <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fundusze w mBanku
    Date: Thu, 2 Feb 2006 10:11:22 +0100

    Dnia 2 Feb 2006 08:57:20 +0100, Bartek napisał(a):

    > A jesli chodzi o to w co loowac, to musisz sie okreslic wzgledem swojego
    > poziomu ryzyka, horyzontu czasowego inwestycji itp. Bez tego, to nikt Ci nic
    > sensownego nie powie, a odpowiedzi będą od bonów skarbowych poprzez alkohol
    > (bo najwyzej oprocentowany) oraz poprzez inne instrumenty rynku finansowego
    > do nieruchomosci i dzieł sztuki.

    Ja bym dorzucił jeszcze złoto. Od niedawna Raiffaisen pozwala kupować
    również ten kruszec.

    Nie wiem co masz do akcji. Koniec roku był całkiem niezły. Korekty
    będą zawsze, dlatego lokowanie pieniędzy w fundusze akcyjne jest
    przewidziane na dłuższy czas. Jeżeli ma być na krótko, to jakieś
    stabilnego wzrostu albo obligacji.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant