    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: frankowicze
    Date: Wed, 12 Apr 2023 09:21:24 +0200
    <m...@i...localdomain>
    <1jfo0b7na6ozu$.1ohcyxql73ftr.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain> <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <1...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <f...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <e...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    .

    > Gdzie w NBP można to odnaleźć?
    Pewnie tam gdzie sprawozdawczość banków.

    > Hmmm, w 2006 też?
    > Ale nie o to chodziło.
    > Mechanizm bilansujący na ROR, z kartą, to mało wygodbne i bezpieczne.
    Znowu dopowiadasz sobie coś czego nie napisałem. Pisałem gdzieś o
    karcie? Może dyskutuj jednak ze mną a nie ze swoimi wyobrażeniami.

    > A do tego generujące "syndrom boga" (coś jak KK z dużym limitem) -
    > oczywiście u podatnych.

    Truizm. ZTCW to koniecznie chcesz mieć ostatnie zdanie. Pójdę Ci na rękę
    i następnego Twojego posta w tym wątku nie odpowiem.

    KJ