  • Data: 2023-04-05 17:37:36
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego pożyczył od NBP -- bo mu zabrakło na udzielanie kredytów...
    > Gdyby mógł pożyczać komuś więcej niż miał -- nie pożyczałby od NBP.
    > Inna sprawa, że pożyczał od NBP, by część przekazać do NBP jako
    > rezerwę... To jest pomoc... ? Zamiast obciąć od razu głowę,
    > najpierw obcinamy: palce rak, nóg, całe ręce itd... ?

    Bowiem to jest zagadnienie topologiczne. Zamiast pisać o odcinaniu głowy
    - które jak wiadomo jest śmiertelne - piszemy o odcięciu kończyn z
    tułowiem.

    Jednym ze sposobów złapania lwa na pustyni jest zamknięcie się samemu w
    klatce. W końcu uwięzienie lwa polega na odizolowaniu go od siebie :-P>
    > Miał porąbanych pracowników -- co widać było aż nazbyt wyraźnie.
    > (i co wykazywałem rozmowami z tymiż -- właśnie skasowałem te
    > rozmowy, ale mogę je ponownie udostępnić)
    > Teraz trochę podobnie zaczyna się z Millennium...

    To, co robią pracownicy przeważnie wynika nie z ich pomysłów, a jakiś
    względów służbowych. Względów, których klienci nie dostrzegają.

    > Te odłożyny to depozyty...

    Depozyty nie pokryją w tym wypadku strat.

    --
    Robert Tomasik