  • Data: 2023-04-07 13:15:19
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Apr 2023 12:00:32 +0200, _Master_ wrote:

    > Co to kogo obchodzi?
    >
    > Możliwość normalnej upadłości banku doprowadzi do normalności opinię i
    > decyzje społeczeństwa co do rozporządzania swoimi funduszami,

    A spoleczenstwo to wyborcy.
    I zyczy sobie, zeby nad bankami byl nadzĂłr, i zeby one nie upadaly.

    > PowaĹźna firma z tradycjami to robimy biznes.
    > A jak cwaniaki co sobie bank założyli to WON!

    Tymczasem ... te poważne tez upadają.
    Lehman Brothers, ze tak zacznę.

    > Dlaczego nie ma gwarancji państwa dla warsztatów samochodowych.
    > Mam dość niszowy pojazd i serwisy nim się zajmujące poupadały w mojej
    > okolicy.
    > I co? Muszę to przyjąć na klatę.

    Otworz sam :-)

    na razie jest maly spor - stacje kontroli domagają sie podniesienia
    stawki za badanie techniczne pojazdu. Rzad nie chce podniesc.

    No cĂłz - stawka obowiazuje ta sama chyba juz od ~20 lat.
    A inflacja szaleje.
    Z drugiej strony - jak policze stacje kontroli w okolicy i warsztaty
    naprawiajace ... za duza jest ta stawka, za duza ...

    J.