  • Data: 2023-04-06 02:17:33
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 4 kwi 2023 o 11:08, _Master_ pisze:

    M> Jak mam z Tobą rozmawiać jeśli nie przyjmujesz do wiadomości FAKTÓW?

    Jak z *Tobą* rozmawiać? -- JF zadał Ci proste pytanie:

    na które nie udzieliłeś odpowiedzi...

    Urnowe poparcie (bądź brak tegoż) dopiero zobaczymy...

    -=-

    Aby było jasne -- ani nie neguję, ani nie potwierdzam tego poparcia...

    -=-

    PiS wg mnie jest lepszym sojusznikiem USA niż KO/PO -- dlatego raczej ;)
    obecnych wyborów (kontekstem których jest otwarta, poważna, brutalna
    wojna) PiS przegrać nie może z KO/PO a innych wielkich zagrożeń PiSu
    nie ma... (czego żałuję!) Ale czy rzeczywiście PiS ma wielkie poparcie
    w kraju? -- obaczym. Postawa duchowieństwa też jest bardzo ważna -- tu
    raczej PiS konkurencji nie ma.

    --