eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankifrankowicze › Re: frankowicze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: frankowicze
    Date: Wed, 19 Dec 2018 18:07:10 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 47
    Message-ID: <pvdts0$rsg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <1o5cz9diavya0$.1ul06ljntupmn.dlg@40tude.net>
    <pv0vf3$3tr$1@node1.news.atman.pl>
    <5c169647$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c169787$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c169b23$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <pv6ipm$jmp$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <rxsko9iatd6u$.a0z1dgi0tosx$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv91sn$v0$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c18dd14$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c191d5b$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <7...@g...com>
    <s...@p...org>
    <f...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <e...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1545239232 28560 194.8.46.11 (19 Dec 2018 17:07:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Dec 2018 17:07:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    X-Tagtoolbar-Keys: D20181219180710482
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639541
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-12-19 13:14, Kamil Jońca wrote:
    > Kris <k...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    >>
    >>> Niestety musimy zakładać pewien poziom ogarnięcia klienta.
    >>
    >> Ok, ale nie piszmy więc że klienci byli świadomi i mieli wybór.
    >> Bo wybierali to co im doradca doradził a ten nie doradzał co jest dla klienta
    korzystniejsze tylko co z czego był rozliczany i premiowany
    >
    > Wybacz, ale dla mnie jest dość oczywiste, że człowiek pracujący w banku
    > będzie mniej dbał o interesy moje niż banku(tudzież swoje).
    > Naprawdę uważasz, że przeciętny czlowiek tego nie rozumie?
    >

    Nieee, no proszę Cię...
    Czy chcesz przekonywać, że przeciętny człowiek tylko dlatego, że
    coś takiego rozumiał, z góry *musiał* zakładać, że zostanie
    OSZUKANY????

    ....
    > Człowiek który pracuje w BANKU.
    >
    > Nie wiem czy zatrudniasz pracowników, ale co byś zrobił z pracownikiem,
    > który w pracy wyżej stawia interes obcej osoby niż pracodawcy?
    >
    > Wybacz, ale nie uważam, żeby taka rzecz była nie do pojęcia dla
    > przeciętnego Kowalskiego.
    >

    Znowu... Czy tak już jest w tym kraju, że każdy *ma obowiązek*
    zakładać, że na każdym kroku próbują go oszukać, okraść, ograbić?

    Twoja linia argumentacji w całości na czymś takim się opiera, bo w
    gruncie rzeczy sprowadza się do zacierania *skali różnicy* między
    postępowaniem uwzględniającym działanie na korzyść pracodawcy
    (nawet banku...) od działania, które skłania klienta tegoż
    pracodawcy do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.

    Widzisz różnicę?

    Ja nie identyfikuję się ze stanowiskiem przeciwnym Twojemu, ale w
    swojej polemice zacząłeś ignorować różnicę pomiędzy uczciwością i
    nieuczciwością (w ramach tej konkretnej problematyki), a to już
    chyba za wiele ...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1