  • Data: 2018-12-19 19:29:31
    Temat: Re: frankowicze
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "witrak()" <w...@h...com> writes:

> [...]
    korzystniejsze tylko co z czego był rozliczany i premiowany

    > Nie, Kolego, odpowiedz na zarzut, który sformułowałem, a nie "w
    > bok"...

    Nie bardzo widzę, jaki konkretny zarzut sformułowałeś, na który bym nie
    odpowiedział. Może czegoś nie zrozumiałeś.
    A mi się chyba już nie chce odgrzewać dyskusji w której już wszystko[1]
    zostało powiedziane.

    KJ

    [1] wystarczy sięgnąć do archiwum. Warto również poczytać archiwum z
    lat 2004-2006. Nawet jeśli przyjąć, że czytelnicy pbb odstają od
    średniej, to porównanie ogólnego wydźwięku postów może byc
    pouczające. Zwłaszcza dla tych co to 'nic nie widzieli, nic nie
    rozumieli, a bankowcy nic nie tłumaczyli'

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/