  • 1. Data: 2004-07-06 15:55:51
    Temat: forum mBanku sie sypie ?
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    od kilku dni po ktoryms tam z kolei wejsciu na forum IE wywala mi komunikat
    :

    Bad Request
    Your browser sent a request that this server could not understand.
    Size of a request header field exceeds server limit.

    Cookie: phorum_name=KRzysiek;
    phorum-haveread-forum_int=646361.646363.646364.64636
    7.646398.646389.646399.6
    46417.646418.646422.646423... it u jest masa takich podobnych cyfr.co jest
    to forum sie cos sypie czy u mnie ?

  • 2. Data: 2004-07-06 16:04:00
    Temat: Re: forum mBanku sie sypie ?
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Bad Request
    > Your browser sent a request that this server could not understand.

    Proszę czytać komunikaty ;)

  • 3. Data: 2004-07-06 17:05:10
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Proszę czytać komunikaty ;)

    no dobra , ja rozumiem, ze on nie rozumie :-) - preblem w tym ze ja nic nie
    grzebalem w ustawieniach przegladarki :-[

    pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-07-06 17:22:36
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > no dobra , ja rozumiem, ze on nie rozumie :-) - preblem w tym ze ja nic nie
    > grzebalem w ustawieniach przegladarki :-[

    usuń pliki cookie

  • 5. Data: 2004-07-06 17:25:27
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > no dobra , ja rozumiem, ze on nie rozumie :-) - preblem w tym ze ja nic nie
    > grzebalem w ustawieniach przegladarki :-[

    nie musiales
    po prostu za czesto czytasz to forum i za duzo wiadomosci jest zapisanych w
    ciasteczku jako przeczytane
    usun to ciastko :-)

    kursor

  • 6. Data: 2004-07-06 17:55:08
    Od: "KrzysieK" <a...@s...klub.chip.pl>

    > nie musiales
    > po prostu za czesto czytasz to forum i za duzo wiadomosci jest
    > zapisanych w ciasteczku jako przeczytane usun to ciastko :-)
    >
    > kursor

    To cos jest nie tak bo forum czytam juz od dluzszego czasu a ten komunikat
    mam od dwoch dni - zaraz po pierwszym takim komunikacie skasowalem wszystkie
    cooki ale nastepnego dnia znowu wywala takie info. Jesta jakies rozwiazanie
    na dluzej ? nie usmiecha mi sie codziennie wywalac cooki :-(

    pozdr.
    Krzysiek