  • 1. Data: 2003-11-05 10:22:01
    Temat: fortis - problem z zalogowaniem
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Witam wszystkich. Jestem użytkownikiem e-pakietu, do kiedy łączyłem się z
    netem przez modem pl@neta śmigała bez problemów. Kilka dni temu po przejściu
    na siec lokalną nie mogę zalogować się do planety, po wybraniu certyfikatu
    pojawia się komunikat "Nie można wyświetlić strony". Wykasowanie plików
    tymczasowych nic nie pomogło. Czy ktoś z szanownych grupowiczów
    korzystających z fortisbanku miał podobne problemy i udało mu się je
    rozwiązać? Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny.

    Ritter
    GG: 2303528

  • 2. Data: 2003-11-05 10:34:29
    Temat: Re: fortis - problem z zalogowaniem
    Od: s...@W...onet.pl

> [...]
    > korzystających z fortisbanku miał podobne problemy i udało mu się je
    > rozwiązać? Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny.

    zadzwoń 0-801FORTIS

  • 3. Data: 2003-11-05 10:39:44
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ritter <w...@h...pl> wrote:
> [...]
    > po przejściu na siec lokalną nie mogę zalogować się do planety, po
    > wybraniu certyfikatu pojawia się komunikat "Nie można wyświetlić

    Z opisu domyślam się, że masz Windows i IE.

    1. Wywal z dyskietki privinfo.p12
    2. Wywal osobisty certyfikat z narzędzia/opcje
    internetowe/zawartość/certyfikaty/osobiste
    3. Wygeneruj sobie privinfo pod adresem
    https://wnioski.fortisbanking.com.pl/regdat/reg_key_
    gen.jsp
    4. Wczytaj go do przeglądarki przez dwuklik i kreator.

    Powinno pomóc.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-11-05 15:42:28
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    > Z opisu domyślam się, że masz Windows i IE.

    Zgadza się, moja wina że nie napisałem.

    > Powinno pomóc.

    Pomogło, dziękuję bardzo za pomoc

    Ritter

  • 5. Data: 2003-11-05 18:35:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński"
> [...]
    > https://wnioski.fortisbanking.com.pl/regdat/reg_key_
    gen.jsp
    > 4. Wczytaj go do przeglądarki przez dwuklik i kreator.

    wiadomo już że pomogło, ale ja bym chciał wiedzieć dlaczego
    czy to skończył się po prostu termin ważności certyfikatu?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-11-06 07:41:48
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> wrote:

    > wiadomo już że pomogło, ale ja bym chciał wiedzieć dlaczego

    Prawdę mówiąc, ja też :) Wiem tylko że to pomaga.

    Objaw jest taki: jeśli pod innym Windowsem, względnie po zmianie połączenia
    lub upływie długiego czasu (i ew. instalacjach innego softu, poprawek itp)
    był generowany pfx, to może się zdarzyć to o czym napisał kolega - tzn.
    serwer docelowy się zgłasza, pyta o certyfikat w przeglądarce, a w momencie
    dwustronnego uwierzytelniania coś się krzaczy i widać standardowy komunikat
    IE.
    Jak się pfx-a wygeneruje jeszcze raz i wczyta, to problem znika.
    Przypuszczam że to coś po stronie Windows, bo przecież pliki kluczy się nie
    zmieniają.

    > czy to skończył się po prostu termin ważności certyfikatu?

    Nie, bo wówczas powinien wywalić komunikat "brak ważnego certyfikatu", no i
    generowanie pfx-a by nic nie zmieniło.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl