    From: "Ritter" <w...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: fortis - problem z zalogowaniem
    Date: Wed, 5 Nov 2003 11:22:01 +0100

    Witam wszystkich. Jestem użytkownikiem e-pakietu, do kiedy łączyłem się z
    netem przez modem pl@neta śmigała bez problemów. Kilka dni temu po przejściu
    na siec lokalną nie mogę zalogować się do planety, po wybraniu certyfikatu
    pojawia się komunikat "Nie można wyświetlić strony". Wykasowanie plików
    tymczasowych nic nie pomogło. Czy ktoś z szanownych grupowiczów
    korzystających z fortisbanku miał podobne problemy i udało mu się je
    rozwiązać? Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny.

    Ritter
    GG: 2303528