  • 1. Data: 2003-11-05 08:14:55
    Temat: Jaka alternatywa dla mBanku?
    Od: "Max" <...@...x>

    Proszę o sugestie - ten bank chyba mnie wykończy...

    Max

  • 2. Data: 2003-11-05 08:38:04
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla mBanku?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Max" <...@...x> napisał w wiadomości
    > Proszę o sugestie - ten bank chyba mnie wykończy...

    jeśli mBank cię nie zadowala, to już nie nadajesz się do żadnego banku :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-11-05 08:43:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Max <...@...x> wrote:
    > Proszę o sugestie - ten bank chyba mnie wykończy...

    Jesli chodzi o obsluge - to Inteligo. Tam jest dobra i raczej sie nie
    popsuje. Fakt, ze drozej - ale za jakosc trzeba placic.

  • 4. Data: 2003-11-05 09:27:27
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > Użytkownik "Max" <...@...x> napisał w wiadomości
    >

    > jeśli mBank cię nie zadowala, to już nie nadajesz się do żadnego
    > banku :)

    Ee, a czemu? Jeśli gotów jest zapłacić więcej za lepszą obsługę, to coś się
    znajdzie :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-11-05 09:50:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Max" <...@...x> napisał w wiadomości
    > Proszę o sugestie - ten bank chyba mnie wykończy...

    Ale czym?
    Jakich oczekiwan nie spelnia?
    Jak tu radzic bez takich informacji...

    IMHO, w kolejnosci jak nizej:
    - Millennium
    - Inteligo

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-11-05 11:35:47
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 05 Nov 2003 09:38:04 +0100, plusz napisal/a:

    > Użytkownik "Max" <...@...x> napisał w wiadomości
    >

    > jeśli mBank cię nie zadowala, to już nie nadajesz się do żadnego
    > banku :)
    e-konto w Lukasie?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-11-05 11:41:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krzysiekL <k...@w...wp.pl> wrote:
    > e-konto w Lukasie?

    Jesli juz to PRO - a to juz jest platne

  • 8. Data: 2003-11-05 11:59:57
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 05 Nov 2003 12:41:32 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisal/a:

    > Jesli juz to PRO - a to juz jest platne
    Jeśli o płacenie za konto chodzi to zwykłe e-konto tez jest płatne jesli
    chce sie wykonywac nie tylko predefiniowane przelewy.. 36zł/rok...

    KrzysiekL

  • 9. Data: 2003-11-05 14:20:00
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Dnia 03-11-05 09:14, Użytkownik Max napisał:

    > Proszę o sugestie - ten bank chyba mnie wykończy...

    Ja będę testował VWBank Direct...

    --
    Roman Sąsiada
    k...@W...poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 10. Data: 2003-11-05 14:43:38
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    To znaczy płatny jest token niezbędny do pełnego zarządzania kontem. Ja mam
    ekonto w Lukasie jako kombos pozwalający za darmo wpłacać do mBanku, więc
    nie musiałem kupować tokena (wystarczy mi jeden przelew na ekonto w mB).