  • 11. Data: 2004-01-05 00:53:46
    Temat: Re: fortis i dyskietka z kluczem prywatnym
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    krab <_...@k...pl> wrote:

    > ja mowie o banku fortis, o taki bank bylo pytanie, jak ty chces
    > pogadac o innym - to twoj problem

    Pytanie było o system Pl@net, a Ty chyba mówisz o Multicash-u - więc nie
    wiem kto ma problem.
    W Sez@mie można było sobie ustawić podpis pobierany z serwera, a nie
    lokalnie z dyskietki (nie wiem czy nadal to rozwiązanie istnieje), więc
    bardziej pasowało do tego co napisałeś.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 12. Data: 2004-01-05 09:57:45
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Wydaje mi się że nie mówisz o systemie Planet o którym my mówimy.

    Pewnie chodzi o multikesza...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 13. Data: 2004-01-05 15:12:29
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    alf135 wrote:
    > Czy udało sie komu? tak "oszukać" Pl@net, aby można było pracować bez
    > dyskietki w stacji A: tylko trzymaj?c gdzies plik z kluczem na dysku?
    >
    > Chodzi o komputer posiadaj?cy stację A: - zatem subst nie zadziała.

    z tego co sobie przypominam to pisze jak byk w helpie dla userow. Chyba
    substem dziala poprawnie - przynajmniej u mnie

    --
    U...@s...pl

  • 14. Data: 2004-01-05 22:03:18
    Od: "alf135" <a...@...wp.pl>

    Użytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > z tego co sobie przypominam to pisze jak byk w helpie dla userow. Chyba
    > substem dziala poprawnie - przynajmniej u mnie

    To, co jest tam napisane nie dotyczy opisanej przeze mnie sytuacji (jest
    dysk A:, nieusuwalny - mam laptop z jakims badziewiastym biosem z epoki
    lodowcowej, który nie pozwoli na zmiane litery dysku)

  • 15. Data: 2004-01-05 22:13:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    alf135 <a...@...wp.pl> wrote:

    > To, co jest tam napisane nie dotyczy opisanej przeze mnie sytuacji
    > (jest dysk A:, nieusuwalny - mam laptop z jakims badziewiastym biosem
    > z epoki lodowcowej, który nie pozwoli na zmiane litery dysku)

    A jaki Windows tam masz zainstalowany? Bo 2000 i XP pozwalają na pewno na
    zarządzanie dyskami z poziomu panelu sterowania.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 16. Data: 2004-01-05 22:15:42
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    alf135 napisał:

    > To, co jest tam napisane nie dotyczy opisanej przeze mnie sytuacji (jest
    > dysk A:, nieusuwalny - mam laptop z jakims badziewiastym biosem z epoki
    > lodowcowej, który nie pozwoli na zmiane litery dysku)

    A Windows, Explorer? Możesz mapować katalog
    dowolną literą.

    Szy.

  • 17. Data: 2004-01-05 22:56:58
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    alf135 wrote:

    > To, co jest tam napisane nie dotyczy opisanej przeze mnie sytuacji (jest
    > dysk A:, nieusuwalny - mam laptop z jakims badziewiastym biosem z epoki
    > lodowcowej, który nie pozwoli na zmiane litery dysku)

    Floopy a: daj na "NOT INSTALLED" -> to powinno byc wszedzie :)

    --
    l...@s...pl

  • 18. Data: 2004-01-05 22:57:41
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Szymon Nitka wrote:

    > A Windows, Explorer? Możesz mapować katalog
    > dowolną literą.

    nie zmapuje na litere ktora jest juz zajeta :P

    --
    l...@s...pl