  • 1. Data: 2004-01-04 12:15:24
    Temat: fortis i dyskietka z kluczem prywatnym
    Od: "alf135" <a...@...wp.pl>

    Czy udało sie komuś tak "oszukać" Pl@net, aby można było pracować bez
    dyskietki w stacji A: tylko trzymając gdzies plik z kluczem na dysku?

    Chodzi o komputer posiadający stację A: - zatem subst nie zadziała.

  • 2. Data: 2004-01-04 16:24:25
    Temat: Re: fortis i dyskietka z kluczem prywatnym
    Od: RS <u...@k...pl>

    On 1/4/2004 1:15 PM, alf135 wrote:
    > Czy udało sie komuś tak "oszukać" Pl@net, aby można było pracować bez
    > dyskietki w stacji A: tylko trzymając gdzies plik z kluczem na dysku?
    >
    > Chodzi o komputer posiadający stację A: - zatem subst nie zadziała.

    A jakby ustawic w biosie stacje na B: ,albo jakis USBDisk ?

    --
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne." (Karol
    Irzykowski)

  • 3. Data: 2004-01-04 17:01:28
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "alf135" <a...@...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy udało sie komuś tak "oszukać" Pl@net, aby można było pracować bez
    > dyskietki w stacji A: tylko trzymając gdzies plik z kluczem na dysku?
    >
    > Chodzi o komputer posiadający stację A: - zatem subst nie zadziała.

    wystarczy zadzwonic do infolinii i podadza ci jak
    ps
    jest wersja laczace przez net - do niej nie trzeba juz dyskietki

  • 4. Data: 2004-01-04 18:23:08
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    alf135 <a...@...wp.pl> wrote:
    > Czy udało sie komuś tak "oszukać" Pl@net, aby można było pracować bez
    > dyskietki w stacji A: tylko trzymając gdzies plik z kluczem na dysku?
    >
    > Chodzi o komputer posiadający stację A: - zatem subst nie zadziała.

    Applet przy zatwierdzaniu szuka plików w napędzie a: w głównym katalogu;
    póki co, użytkownik nie ma możliwości zmiany ścieżki.
    Jeśli chcesz mieć klucze na dysku (co zresztą odradzam - lepiej je mieć na
    jakimś nośniku wymiennym) musisz zwolnić literę a:, a później sobie
    zasubstować jakiś folder.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2004-01-04 20:18:23
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    krab wrote in news:bt9rd3$n1p$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > jest wersja laczace przez net - do niej nie trzeba juz dyskietki

    Możesz to rozwinąć ?

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {9F467C0A-8703-4F07-B483-C0F1E3D8E8F5}

  • 6. Data: 2004-01-04 20:18:25
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    alf135 wrote in news:bt9072$ok0$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Czy udało sie komuś tak "oszukać" Pl@net, aby można było pracować bez
    > dyskietki w stacji A: tylko trzymając gdzies plik z kluczem na dysku?
    > Chodzi o komputer posiadający stację A: - zatem subst nie zadziała.

    program o nazwie ntsubst - działa - ale pewnie tylko pod nt/2000/xp.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {906D1FCF-DB84-439E-9880-285F070C8CA7}

  • 7. Data: 2004-01-04 20:34:02
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    To w BPH Sez@m, a nie Pl@net.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 8. Data: 2004-01-04 21:01:53
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:3ff87885$1@news.home.net.pl...

    > To w BPH Sez@m, a nie Pl@net.

    ja mowie o banku fortis, o taki bank bylo pytanie, jak ty chces pogadac o
    innym - to twoj problem

  • 9. Data: 2004-01-04 21:11:58
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > Możesz to rozwinąć ?

    co tu rozwijac, ja osobiscie tego nie uzywam (nie moja dzialka) , choc
    czasem wolaja mnie po porady jakies dziwne do tego, z pol roku chodzilo to
    na wersji bezdyskiekowej (wczesniej byla wersja wlasnie z dyskietka) - bylo
    to po poraddzie odpowiednio udzielonej ze strony jakiegos ich pracownika i
    wykonane bylo przez pracownika z prawie zerowa wiedza o komputerach, a od
    miesiaca - czyli obecnie, mamy jakas nowa wersje ichniego programu, ktory
    laczy sie z fortisem przez internet (przedtem laczylismy sie przez modem
    wprost na ich nr) - przez lacze stale (zwykle sdi) i zadnej dyskietki do
    niej tez nie potrzeba

    moze po prostu wiec wystarczy zadzwonic i poprosic o instalacje
    odpowiadajacej komus wersji bo niesadze zebysmy mieli jakies szczeg wzgledy

  • 10. Data: 2004-01-04 22:15:27
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    krab wrote in news:bt9vmk$er2$2@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > laczy sie z fortisem przez internet (przedtem laczylismy sie przez
    > modem wprost na ich nr) - przez lacze stale (zwykle sdi) i zadnej

    Wydaje mi się że nie mówisz o systemie Planet o którym my mówimy.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {00ECB3AF-DF7D-4ED8-A85E-245C729598B5}