  • 11. Data: 2005-01-06 21:52:45
    Temat: Re: fałszywa strona
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    "rafi" <o...@o...pl> napisał:

    > Temat uważam za zamkniety !

    A to Ci wolno ;-)
    tylko to w kewstii wątku nic nie zmienia,
    on się zamknie dopiero wtedy, gdy juz nikt z czytających go
    nie będzie miał ochoty nic więcej napisać.
    Takie już są prawa usenetu, i nic na to nie poradzisz ;-)

  • 12. Data: 2005-01-06 22:00:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    i http://www.bos.pl/ ;-)

    > Żyjesz jeszcze? ;-)

    hehe ;-)

    K.

  • 13. Data: 2005-01-06 22:50:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-06 22:52, Użytkownik S.T. napisał:

    > Takie już są prawa usenetu, i nic na to nie poradzisz ;-)

    Nie zapominaj że potomni też będą mogli kiedyś to poczytać ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-01-07 09:54:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > widze że grupa jest tylko dla wybranych (czyt. mądrali) wszystko
    > wiedzących, pouczających i inni nie mają prawa pisać na tematy które
    > chcieli poruszyć bo zaraz posypuje sie lawina bezsensownych i nie
    > wnoszących zadnej tresci komentarzy

    Poskarż się mamie :-)

  • 15. Data: 2005-01-07 10:55:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rafi napisał(a):

    > Może czas zmienić szkła korekcyjne

    Nie używam. Mam sokoli wzrok. :-)

    > nie własnie jestem na OIOM-ie

    Tam wolno komputerów używać? :-)

> [...]
    > zaraz posypuje sie lawina bezsensownych i nie wnoszących zadnej tresci

    Cóż, po prostu nikt nie podziela tutaj Twojej opinii. I tyle. A że Ty
    nie potrafisz się z tym pogodzić...

    To co - odpowiesz mi gdzie mam wpisać ten login i hasło do Millenetu?

  • 16. Data: 2005-01-07 16:13:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-07 11:55, kiedy Wojciech Nawara myśl
    swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Tam wolno komputerów używać? :-)

    Tam są takie z małymi zielonymi ekranikami...

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****