    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobankowi dziękuję za uwagę
    Date: Fri, 25 Mar 2005 20:01:35 +0100

    Użytkownik witek napisał:

    > No i co to zdanie mówi wg ciebie?

    To co mowi. Czegos nie rozumiesz?

    > Bo według mnie mówi, że po dwóch miesiącach wyślą ci wezwanie.
    > To zdanie nic nie mówi co zrobią w następnym dniu po przekroczeniu
    > terminu płatności. Równie dobrze mogą ci wypowiedzieć umowę kredytu.
    > To zdanie ma czysto informacyjną treść i nie jest żadnym ograniczeniem
    > dla banku. Równie dobrze mogłoby go tam nie być i nic by się nie zmieniło.

    Zdanie jest wyciete z szerszego kontekstu. Nie znam tej umowy i mnie ona
    wlasciwie malo interesuje. Byc moze jest w umowie napisane, ze klient
    moze sie spoznic ze splata jednej raty bez wiekszych konsekwencji (poza
    koniecznoscia zaplacenia odsetek karnych). Jesli tak, to bank nie ma
    prawa straszyc klienta wczesniejsza windykacja.

    Inaczej taka informacja nie mialaby specjalnego sensu.

    > Jak znajdziesz zdanie mówiące o tym, że bank nie prawa wysłać ci
    > wezwania do zapłaty przet terminem dwóch miesięcy to daj znać.

    OK. Wrocmy do poczatku. Napisalem, ze jesli strony sie jakos umowia, to
    znaczy, ze nie moga podejmowac dzialan niezgodnych z umowa, a jesli
    podejma i wynikna z tego szkody, to poszkodowany moze dochodzic
    wyrownania strat. I do tego sie przyczepiles. Ta konkretna umowa nie ma
    tutaj zadnego znaczenia.

    Napisz wiec laskawie co Ci sie nie podoba w moim stwierdzeniu, bo to do
    niego wlasnie sie przyczepiles.

    Bartol