  • Data: 2005-03-25 21:34:08
    Temat: Re: eurobankowi dziękuję za uwagę
    Od: "Farfotzel" <fiol1_usun_@_usun_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał :
    >A Ty sie naucz czytac i rozumiec co pisza inni.

    > "Odgrzebałem sobie umowę kredytu i jest wyraźnie napiane "w przypadku
    > zwłoki z zapłatą co najmniej dwóch kolejnych rat bank wezwie
    > pożyczkobiorcę do zapłaty zaległości w terminie 7 dni od otrzymania
    > wezwania....""

    Z tego co wiem, to jest to rozwinięcie akapitu mówiącego o możliwości
    wypowiedzenia umowy kredytowej po dwóch niespłaconych w terminie ratach, a
    przypominac to sie może i na drugi dzien po niezapłaconej racie (ot
    chociazby z troski, czy przypadkiem coś sie komuś nie stało, bo 5 rat płacił
    a szóstej jakoś nie - czyz nie są troskliwi?)

    Farfotzel