  • Data: 2005-06-24 21:21:12
    Temat: Re: emerytura / oszczedzanie / gdzie?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yaga" napisała:
    > Poza tym ostatnio widziałam jakąś super ofertę z czegoś, co się zwie Open
    > Finance - wysokooprocentowana lokata inwestycyjna - czy ktoś słyszał /
    > widział / może coś powiedzieć?

    Właśnie właśnie - ja za to byłam w Expanderze i bardzo miła Pani z szerokim
    usmiechem namawiał mnie na usługe "fundusze funduszy". Do momentu wycofania
    pieniedzy nie płaci sie belkowego, 12 razy w roku za darmo można zmieniać
    profil inwestycyjny nie buląc prowizji za transfer jednostek między
    funduszami wchodzących w skład tej usługi. Expander co miesiąc sporządza
    analizy (od dealerów je dostaje), które przesyła klientowi, doradza co
    zrobić.

    Ktoś z tego korzystał ? Jakie macie doświadczenia? Obsługa, trafność porad ?
    Jestem na progu podjęcia decyzji - wszelkie sugestie mile widziane.

    Pozdroofka
    Kaśka