  • 1. Data: 2002-02-06 08:43:19
    Temat: elixir w bzwbk
    Od: "maslak" <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    wiecie może o której przychodzą elixiry w bzwbk
    dzieki wszystkim z góry
    pzdr maslak

  • 2. Data: 2002-02-06 09:22:39
    Temat: Re: elixir w bzwbk
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    Użytkownik "maslak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich
    > wiecie może o której przychodzą elixiry w bzwbk
    > dzieki wszystkim z góry
    > pzdr maslak

    napewno przed 9, pozniej 12, 16 i wieczor

    ania

  • 3. Data: 2002-02-06 11:42:31
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "maslak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > napewno przed 9, pozniej 12, 16 i wieczor
    >
    > ania

    A jaka jeszcze firma (oprócz KIR S.A) zajmuje się rozliczeniami międzybankowymi?
    KIR ma o ile wiem trzy sesje... Chyba, że rozliczenia między oddziałowe... wtedy
    cztery, ale chyba nie o to tu chodziło.

    Pozdrówka,
    piwar.

  • 4. Data: 2002-02-06 12:10:48
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    międzybankowymi?
    > KIR ma o ile wiem trzy sesje... Chyba, że rozliczenia między oddziałowe...

    ja podalam godziny o ktorych przybywa mi pieniedzy na koncie:-)

    ania

  • 5. Data: 2002-02-06 13:45:01
    Temat: Odp: elixir w bzwbk
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik maslak <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3qqk1$1hd$...@n...onet.pl...
    > Witam wszystkich
    > wiecie może o której przychodzą elixiry w bzwbk
    > dzieki wszystkim z góry
    > pzdr maslak

    a wie ktoś może o której wbk ma sesje wychodzące
    pozdrawiam
    sphinx

  • 6. Data: 2002-02-07 23:17:01
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
    > napewno przed 9, pozniej 12, 16 i wieczor

    Z ostatnią sesją to zależy od oddziału. Niektóre odbierają ją dopiero
    następnego dnia. Wiele zależy od organizacji pracy i od tego, do której
    oddział pracuje (nikt nie czeka na odbiór sesji, jeśli oddział pracuje np.
    do 16).

    Pzdr,
    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|

  • 7. Data: 2002-02-07 23:20:32
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

> [...]
    międzybankowymi?
    > KIR ma o ile wiem trzy sesje... Chyba, że rozliczenia między oddziałowe...

    Żadna inna firma nie realizuje rozliczeń międzybankowych. Sesji elixirowych
    jest faktycznie 3 sztuki na dzień. Rozliczenia międzyoddziałowe wychodzą
    prawie on-line (tzn. jest 5-10 minut na anulowanie operacji i później
    jeszcze max. 10 na wyjście z oddziału. Później drugi oddział też odbiera w
    ciągu 10 min. Razem - maksymalnie około 30 min.)

    Pzdr,

  • 8. Data: 2002-02-08 09:48:08
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > oddział pracuje (nikt nie czeka na odbiór sesji, jeśli oddział pracuje np.

    oddzial w krakowie obslugujacy moje konta pracuje (na drzwiach ma napisane
    ze do 18) - a ostatnie pieniazki ksiegowane sa po 21

    ania