  • Data: 2002-02-07 23:20:32
    Temat: Re: elixir w bzwbk
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:355a.0000128d.3c6116a7@newsgate.onet.pl...
    > A jaka jeszcze firma (oprócz KIR S.A) zajmuje się rozliczeniami
    międzybankowymi?
    > KIR ma o ile wiem trzy sesje... Chyba, że rozliczenia między oddziałowe...
    wtedy
    > cztery, ale chyba nie o to tu chodziło.

    Żadna inna firma nie realizuje rozliczeń międzybankowych. Sesji elixirowych
    jest faktycznie 3 sztuki na dzień. Rozliczenia międzyoddziałowe wychodzą
    prawie on-line (tzn. jest 5-10 minut na anulowanie operacji i później
    jeszcze max. 10 na wyjście z oddziału. Później drugi oddział też odbiera w
    ciągu 10 min. Razem - maksymalnie około 30 min.)

    Pzdr,
    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|