  • 1. Data: 2004-01-26 14:14:24
    Temat: eliksir - zlecenie stałe BPHPBK
    Od: "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl>

    Puściłem przelew ostatnim dzisiejszym elixirem na moje konto w BPHPBK

    Na jutro mam zlecenie stałe z BPHPBK.

    Czy ono jutro mi pójdzie?

    RW

  • 2. Data: 2004-01-26 14:36:50
    Temat: Re: eliksir - zlecenie stałe BPHPBK
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Puściłem przelew ostatnim dzisiejszym elixirem na moje konto w BPHPBK
    >
    > Na jutro mam zlecenie stałe z BPHPBK.
    >
    > Czy ono jutro mi pójdzie?

    Nie.
    Będziesz musiał popchnąć ręcznie w okolicach południa zapewne.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-01-26 19:02:49
    Od: "miskazajac" <m...@p...onet.pl>

    Puściłem przelew ostatnim dzisiejszym elixirem na moje konto w BPHPBK

    > Na jutro mam zlecenie stałe z BPHPBK.
    >
    > Czy ono jutro mi pójdzie

    jesli zlecenie dotyczy rachunku banku BPH PBK np splata kredytu tego banku
    to zapuszczany jest jeszcze raz program w ciagu dnia
    inaczej masz nikłe szanse ze ono wyjdzie

    monika

  • 4. Data: 2004-01-26 19:22:02
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "miskazajac" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jesli zlecenie dotyczy rachunku banku BPH PBK np splata kredytu tego
    banku
    > to zapuszczany jest jeszcze raz program w ciagu dnia
    > inaczej masz nikłe szanse ze ono wyjdzie

    Jak spłacałem kredyt w BPH PBK, to kilka razy zdarzyło się, że wpłacałem
    gotówkę rano w dniu, w którym była płatność raty kredytu.
    Zawsze jakoś rata poszła.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-01-27 10:13:58
    Od: "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    banku
    > to zapuszczany jest jeszcze raz program w ciagu dnia
    Zlecenie oczywiście jest wewnątrz BPH
    RW

  • 6. Data: 2004-01-27 11:42:24
    Od: "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Rafal Wisniewski" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Nie.
    > Będziesz musiał popchnąć ręcznie w okolicach południa zapewne.
    Dzwoniłem na infolinię BPH. Powiedziano mi, że:
    zlecenia stałe na zewnątrz idą na początku dnia
    zlecenia stałe wewnątrz idą na koniec dnia
    RW

  • 7. Data: 2004-01-27 11:57:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Dzwoniłem na infolinię BPH. Powiedziano mi, że:
    > zlecenia stałe na zewnątrz idą na początku dnia
    > zlecenia stałe wewnątrz idą na koniec dnia

    Jakoś odebrałem to w ten sposób, że zlecenie jest na zewnątrz.

    Pozdrawiam,
    Washko