  • 1. Data: 2003-10-27 20:18:30
    Temat: ebay
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    witam!
    ja mam dosyć prymitywe pytanie wypływające z mojego nieobycia światowego:
    chciałam się zarejestrowac na ebayu jako sprzedawca, jednak pojawia się tam
    w pewnym momencie prośba o podanie numeru karty kredytowej albo numeru konta
    w banku - zależnym od kraju w którym dane ebay funkcjonuje. Czy warunkiem
    zostania sprzedawca na eBay jest posiadanie karty visa classic? czy jakieś
    inne karty moga umozliwic rejestracje na ebayu. dodam ze handluje troche w
    innych krajach gdzie funkcjonuja odpowiedniki polskiego allegro ale tam
    nigdy nei bylo koniecznosci podawania (posiadania)karty kredytowej. dziekuje
    wszystkim z góry za odpowiedzi.
    urszula

  • 2. Data: 2003-10-27 21:27:18
    Temat: Re: ebay
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> napisał w
    wiadomości news:bnjuih$dus$1@news.onet.pl...
> [...]
    > innych krajach gdzie funkcjonuja odpowiedniki polskiego allegro ale tam
    > nigdy nei bylo koniecznosci podawania (posiadania)karty kredytowej.

    ja podalem nr karty z mbanku i jest ok. O ile wiem nie trzeba podawac numeru
    tylko rejestracja na jakis email. Nie wiem dokladnie bo dawno temu sie
    rejestrowalem

  • 3. Data: 2003-10-28 07:02:34
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> wrote in message
> [...]
    tam
    > w pewnym momencie prośba o podanie numeru karty kredytowej albo numeru

    Z tego co wiem to mozna tez podac adres pocztowy, wysylaja wtedy list a w
    nim link do aktywacji konta. Ja sie w ten sposob rejestrowalam.... z tym, ze
    nie sprzedaje wiec nie jestem pewna czy mozna po takiej aktywacji
    sprzedawac, ale chyba tak.

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 4. Data: 2003-10-28 08:42:24
    Od: "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl>

    Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ze
    > nie sprzedaje wiec nie jestem pewna czy mozna po takiej aktywacji

    no wlasnie nie bardzo to umozliwia jedynie kupowanie a nie sprzedaz, ja tez
    jestem zarejestrowana jako kupjacy jednak nie moge sprzedawac.
    urszula

  • 5. Data: 2003-10-28 11:23:05
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Jaroszewicz" <s...@p...onet.SPAMpl> napisał w
    wiadomości news:bnla5d$3gp$1@news.onet.pl...

> [...]
    tez
    > jestem zarejestrowana jako kupjacy jednak nie moge sprzedawac.

    Tak. Musisz podac numer karty aby mogli swobodnie pobierac oplaty. Nie ma
    innej mozliwosci