  • 1. Data: 2002-01-16 21:45:24
    Temat: eMax, lokata i 29 listopada.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    Założyłem, a jakże. Nie jedną, a jakże.
    Na zapas, jakżeby inaczej, zakładając że później się
    wylosuje co skasować.
    Tyle że słabo liczyłem te miesiące :>
    Czy dobrze mi się wydaje, że z okazji nieprzestępnego roku
    mam wybór czy dać podatek od głupoty bankowi czy państwu ??
    Jest tu ktoś z mBanku - jak interpretować przypadek
    gdy miesiąc "upływu" jest krótszy niż miesiąc założenia ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-01-16 22:04:21
    Temat: Re: eMax, lokata i 29 listopada.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    [...]
    >+ Czy dobrze mi się wydaje, że z okazji nieprzestępnego roku
    >+ mam wybór czy dać podatek od głupoty bankowi czy państwu ??

    ...było klinąć na kwocie, pojawia się "data naliczania"
    2002-02-28. Ufff... Dobrze myślę że 28.II dostanę całę
    odsetki (jeśli w tym dniu "zdejmę") ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-01-16 22:44:19
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    napisał w wiadomości >
    > ...było klinąć na kwocie, pojawia się "data naliczania"
    > 2002-02-28. Ufff... Dobrze myślę że 28.II dostanę całę
    > odsetki (jeśli w tym dniu "zdejmę") ?

    skoro tak jest napisane - to tak
    ale nawet gdyby to bylo w pierwszych dniach marca- to kwota odsetek nie
    powinna byc znaczna, bo tylko za okres od 1 marca

  • 4. Data: 2002-01-18 22:47:52
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002, Krab wrote:
    [...]
    >+ skoro tak jest napisane - to tak

    Mam nadzieję :)

    >+ ale nawet gdyby to bylo w pierwszych dniach marca- to kwota odsetek nie
    >+ powinna byc znaczna, bo tylko za okres od 1 marca

    Ale za to PODATEK byłyby za 3 miesiące !

    Jeśli mnie pamięć nie mysli to 1 marca zaczyna się ściąganie
    podatku, przy czym dotyczy on okresu od 1.X.2001 ! Bez powodu
    nie wspominałem o *podatku* od ew. głupoty; dobrze że bank
    rozumie "koniec miesiąca" tak jak ja :)

    Pozdrowienia, Gotfryd