  • Data: 2016-04-14 13:23:14
    Temat: Re: eKonto a Aquarius
    Od: MrMrooz <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 kwietnia 2016 11:35:08 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
    > Hej,
    >
    > mBank nagabuje nas (małżeństwo) do przejścia z eKonta na Aquariusa.
    >
    > Każde z nas ma w mBanku: eKonto, debetówkę, KK, IKE. Z ostatniego nie chcemy
    rezygnować, z KK raczej też nie (chyba, że gdzie indziej coś wyraźnie lepiej).

    > KK miles & more w Aquariusie, hmm, star alliance latamy rzadko.
    > Fajne w eKoncie: znośna aplikacja na Androida, papierowe TANy -- idealnie byłoby
    zachować te ostatnie.
    Piszesz jakby zmiana na Aquariusa wymagała zmiany konta, a to nie jest po prostu
    zmiana typu/pakietu? Dalej chyba będziesz miał to samo konto, chyba tą samą aplikacją
    na androida. Co do papierowych TANów - to nie wiem.

    KK vs KK m&m - jak płacisz KK mBanku i nie dostajesz nic (KK) to chyba lepiej mieć KK
    m&m i dostawać choć mile? Oczywiście jeżeli koszta te same. Nawet jak latacie rzadko
    star alliance, to jak używasz karty to mile nie przepadają.

    A co do samej zmiany - jak coś zyskasz (np. darmowe bankomaty), to może warto.

    Pozdrawiam
    Michał M