  • 1. Data: 2016-04-13 11:35:07
    Temat: eKonto a Aquarius
    Od: a...@g...com

    Hej,

    mBank nagabuje nas (małżeństwo) do przejścia z eKonta na Aquariusa.

    Każde z nas ma w mBanku: eKonto, debetówkę, KK, IKE. Z ostatniego nie chcemy
    rezygnować, z KK raczej też nie (chyba, że gdzie indziej coś wyraźnie lepiej).

    KK używamy regularnie, debetowej do sporadycznych wypłat gotówki (którą raczej nie
    operujemy) w Polsce (karty walutowe w Syncu/ Alior Kantor bo oferta kart i kursy
    mBanku są beznadziejne).
    KK miles & more w Aquariusie, hmm, star alliance latamy rzadko.
    Fajne w eKoncie: znośna aplikacja na Androida, papierowe TANy -- idealnie byłoby
    zachować te ostatnie.

    Aquarius ma jakiś sens? W grę wchodzi Intensive, czyli bez opłaty za "prestiżową"
    kartę debetową, przy czym raczej jako konto wspólne.

    Dzięki!

  • 2. Data: 2016-04-13 16:09:26
    Temat: Re: eKonto a Aquarius
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 13 kwietnia 2016 11:35:08 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > Aquarius ma jakiś sens? W grę wchodzi Intensive, czyli bez opłaty za "prestiżową"
    kartę debetową, przy czym raczej jako konto wspólne.

    W pakiecie masz miesięcznie 180 SMS do powiadomień, które można sobie poustawiać na
    co się chce.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2016-04-14 13:23:14
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

> [...]
    > KK miles & more w Aquariusie, hmm, star alliance latamy rzadko.
    > Fajne w eKoncie: znośna aplikacja na Androida, papierowe TANy -- idealnie byłoby
    Piszesz jakby zmiana na Aquariusa wymagała zmiany konta, a to nie jest po prostu
    zmiana typu/pakietu? Dalej chyba będziesz miał to samo konto, chyba tą samą aplikacją
    na androida. Co do papierowych TANów - to nie wiem.

    KK vs KK m&m - jak płacisz KK mBanku i nie dostajesz nic (KK) to chyba lepiej mieć KK
    m&m i dostawać choć mile? Oczywiście jeżeli koszta te same. Nawet jak latacie rzadko
    star alliance, to jak używasz karty to mile nie przepadają.

    A co do samej zmiany - jak coś zyskasz (np. darmowe bankomaty), to może warto.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2016-04-18 21:00:35
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2016-04-13 11:35, a...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Aquarius ma jakiś sens? W grę wchodzi Intensive, czyli bez opłaty za "prestiżową"
    kartę debetową, przy czym raczej jako konto wspólne.

    Coraz mniejszy. Mam tylko przez wrodzona leniwosc i z przyzwyczajenia.
    Ceny za uslugi rosna, np. do niedawna operacje walutowe w kasie banku
    miales bezplatne a terazsie zdziwilem bo zarowno wplata jak i wyplata
    platna po 9 PLN i tyle z darmowosci... Jezeli masz co miesiac co
    najmniej 12K PLN wplywow a i tak zamierzasz korzystac z oferty mB to
    moze miec sens. Jezeli chcesz natomiast miec jakies profity za konto to
    mB jest pod tym wzgleden jednym z gorszych. W Alior Syncu zwanym T-M
    Uslugi Bankowe mozna dostac 25 PLN/m-c zwrotow za wydatki 500 PLN
    debetowka co wielokrotnie przebija wartosc punktow oferowanych w wielu
    programach typu payback czy mile, a nie musze miec wpywow 12K PLN (w
    razie czego).
    Jedyna zaleta mB Aquarius Intensive to jak ktos lubi chodzic do oddzialu
    to ma tam duzo operacji w cenie pakietu.

    Pozdrawiam,
    Marcin