  • 1. Data: 2002-11-21 09:47:35
    Temat: eKarta do eKonta
    Od: "Human Being" <g...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów!

    Otrzymałem drugą eKartę do swojego eKonta gdyż poprzednia się już
    "wyekspirowała" :) Nie wiecie czy trzeba ją aktywować na mLini, czy
    działa od razu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio

    A person without values or standards can never be a hypocrite.

  • 2. Data: 2002-11-21 09:49:14
    Temat: Re: eKarta do eKonta
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aria3o$t8k$1@news.tpi.pl, Human Being wrote:
    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Otrzymałem drugą eKartę do swojego eKonta gdyż poprzednia się już
    > "wyekspirowała" :) Nie wiecie czy trzeba ją aktywować na mLini, czy
    > działa od razu?

    Na kartce, do której jest przyklejona, masz wszystko napisane.

    Aktywować w serwisie automatycznym.

  • 3. Data: 2002-11-21 09:51:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aria7e$rnm$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > Na kartce, do której jest przyklejona, masz wszystko napisane.
    >
    > Aktywować w serwisie automatycznym.

    Przepraszam, nie przeczytałem dokładnie.
    Nie wiem, czy napisałem prawdę - to co napisałem dotyczy karty VE.

  • 4. Data: 2002-11-21 12:37:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 21 Nov 2002 10:47:35 +0100, "Human Being"
    <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Otrzymałem drugą eKartę do swojego eKonta gdyż poprzednia się już
    > "wyekspirowała" :) Nie wiecie czy trzeba ją aktywować na mLini, czy
    > działa od razu?
    Jest napisane na załączonej kartce - trzeba ją aktywować tak jak pierwszą.
    Swoją drogą ciekawe dlaczego do VE PIN zostawiają bez zmian, a do eKarty
    przysyłają nowy CVV2

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 5. Data: 2002-11-21 13:10:50
    Od: "Human Being" <g...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako gornik <g...@g...w.pl>
    wysilił szare komory i pewnego pięknego dnia napisał, co następuje:

    > Jest napisane na załączonej kartce - trzeba ją aktywować tak jak
    > pierwszą. Swoją drogą ciekawe dlaczego do VE PIN zostawiają bez
    > zmian, a do eKarty przysyłają nowy CVV2

    OK! Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio

    A conclusion is the place where you get tired of thinking.
    (Arthur Bloch)

  • 6. Data: 2002-12-02 21:30:40
    Temat: Odp: eKarta do eKonta
    Od: "dekspedycja" <b...@d...prv.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą ciekawe dlaczego do VE PIN zostawiają bez zmian, a do eKarty
    > przysyłają nowy CVV2

    bo numer ekarty też jest nowy....
    d.

    --
    ###### DEKSPEDYCJA #######
    ## Agencja Podróżnicza ##

  • 7. Data: 2002-12-03 12:05:42
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 02 Dec 2002 21:30:40 GMT, "dekspedycja"
    <b...@d...prv.pl> napisał(a):

    > bo numer ekarty też jest nowy....
    U mnie jest ten sam...