  • 1. Data: 2003-01-05 12:07:12
    Temat: eKarta a Directnic.com
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@U...skaruz.com>

    Jak już pisałem w jednym z wcześniejszych postów nie działa mi karta
    VE Inteligo w www.directnic.com (a rok temu ta sama karta działała bez
    problemu). Zamierzam się zamówić sobie eKartę.

    Może ktoś się orientuje (np. używał tam tej karty) czy nie będzie
    problemu z płatnością?

    Ile dni trwa od czasu zamówienia eKarty do momentu gdy będę mógł jej
    użyć?

    --
    Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com

  • 2. Data: 2003-01-05 12:20:47
    Temat: Re: eKarta a Directnic.com
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ile dni trwa od czasu zamówienia eKarty do momentu gdy będę mógł jej
    > użyć?

    Transfernij sobie do www.stargate.com :)

    P.S. A moze placiles w nocy jak mieli przetwaerzanie?

  • 3. Data: 2003-01-05 12:41:27
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@U...skaruz.com>

    Pięknego dnia Sun, 5 Jan 2003 13:20:47 +0100 "Michał 'Amra'
    Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    >Transfernij sobie do www.stargate.com :)

    Nie wiem na co mogę tam liczyć, a z directnic.com jestem zadowolony
    (chociaż kosztuje to 15$, chociaż jak mam jedną domenę to nie wychodzi
    rocznie za dużo ). Nie wiem jakie w stargacie mają kruczki :), więc
    wolałbym nie zmieniać.

    >P.S. A moze placiles w nocy jak mieli przetwaerzanie?

    Cały czas (teraz też) mam "Error: Error reading response from Host
    Please try again."
    --
    Grzegorz Skaruz / www.skaruz.com

  • 4. Data: 2003-01-05 13:05:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:av97tq$1a2$1@news.onet.pl...

    > P.S. A moze placiles w nocy jak mieli przetwaerzanie?

    Karta Inteligo da sie ostatnio tyko zaplacic przez eCard - placac za
    posrednictwem PolCardu i Citka nie moge uzyskac autoryzacji. Wg IntePana
    zapytanie o autoryzacje nie dociera do Inteligo.

    --
    JaKi