  • 1. Data: 2003-01-05 10:14:52
    Temat: Re: kiedy NBP podaje kursy walut?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    "Marcin Luboja?ski" wrote:

    > Witam
    > Chc? wykorzystaae dane z ich strony http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html dla
    > w3asnych celów.
    > Wiem, ?e zak3adaj? bana na ip z którego s? cz?ste wej?cia, wi?c chcia3em
    > sprawdzaae tylko raz now? tabel?.
    > Do tego potrzebna mi jednak wiedza o tym o której godzinie NBP podaje nowe
    > tabele. Czy kto? wie?
    > Czy max mo?e byae 1 tabela na dzie???
    > W dni wolne chyba tabele nie s? publikowane?

    Fixing NBP oglaszany jest raz dziennie poniedzialek-piatek z reguly kilka
    minut po 11-tej

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2003-01-05 10:30:21
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Marcin Lubojanski wrote:

    > Osobnik podajacy sie za Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl> nagryzmolil
    > w news:3E18059D.EF9AC6F6@priv5.onet.pl:

    > Ale kazdego dnia jest nowa tabla? czy czasami jedna obowiazuje dluzej?
    > Czy jesli do godzin 12 nie pojawi sie nowa tabela to moge uznac ze w tym
    > dniu juz nie bedzie nowej?

    Tak, codziennie obowiazuje nowa. Bywa, ze tabela oglaszana jest z opoznieniem
    ale to przypadki bardzo sporadyczne.

    pozdrawiam
    pawel

  • 3. Data: 2003-01-05 10:35:26
    Temat: kiedy NBP podaje kursy walut?
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    Chcę wykorzystać dane z ich strony http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html dla
    własnych celów.
    Wiem, że zakładają bana na ip z którego są częste wejścia, więc chciałem
    sprawdzać tylko raz nową tabelę.
    Do tego potrzebna mi jednak wiedza o tym o której godzinie NBP podaje nowe
    tabele. Czy ktoś wie?
    Czy max może być 1 tabela na dzień??
    W dni wolne chyba tabele nie są publikowane?

    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 4. Data: 2003-01-05 11:27:27
    Od: "Marcin Lubojanski" <m...@p...pl>

> [...]

    Ale kazdego dnia jest nowa tabla? czy czasami jedna obowiazuje dluzej?
    Czy jesli do godzin 12 nie pojawi sie nowa tabela to moge uznac ze w tym

    Marcin Lubojanski
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozklad PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Slaska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogloszeniowa "szukam
    ludzi do wyprawy"

  • 5. Data: 2003-01-05 11:44:08
    Od: "komikas" <k...@p...onet.pl>

    zawsze mozesz sprawdzac tu http://waluty.onet.pl/11,tabele.html . z reguly
    maja chwile po NBP
    komikas

  • 6. Data: 2003-01-05 11:52:43
    Od: "komikas" <k...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-01-05 14:39:46
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> wrote in message
    > Witam
    > Chcę wykorzystać dane z ich strony http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html dla
    > własnych celów.

    skorzystaj z tabelki w XMLu - łatwiej ją przetworzyć, a już skończyli
    eksperymenty ze zmianami tagów

    > Wiem, że zakładają bana na ip z którego są częste wejścia, więc chciałem
    > sprawdzać tylko raz nową tabelę.

    a skąd to wiesz ?:))) to jest nieprawda - wiem z praktyki

    > Do tego potrzebna mi jednak wiedza o tym o której godzinie NBP podaje nowe
    > tabele. Czy ktoś wie?

    jak ustawisz proces na 12:30 to będzie OK

    > Czy max może być 1 tabela na dzień??

    tak

    > W dni wolne chyba tabele nie są publikowane?

    a po co ta informacja ?
    sprawdzaj codziennie i zapisuj dla siebie wtedy, kiedy numer tabeli się
    różni od poprzedniego

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-01-05 14:48:30
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > skorzystaj z tabelki w XMLu - łatwiej ją przetworzyć, a już skończyli
    > eksperymenty ze zmianami tagów

    Możesz podać adres?

    > a skąd to wiesz ?:))) to jest nieprawda - wiem z praktyki

    Ja wiem z praktyki że zakładają bo jestem posiadaczem takowego ;-)
    IP serwera na razie nie zbanowali.

    > a po co ta informacja ?
    > sprawdzaj codziennie i zapisuj dla siebie wtedy, kiedy numer tabeli się
    > różni od poprzedniego

    No ale w dni wolne to niepotrzebnie bym się łączył.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2003-01-05 16:39:46
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Możesz podać adres?

    http://www.nbp.pl/Kursy/xml/a002z030103.xml

    i sdres każdej kolejnej tabeli tworzony jest analogicznie z jej numeru i
    daty
    możesz ten adres pobierać ze strony http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html

    > Ja wiem z praktyki że zakładają bo jestem posiadaczem takowego ;-)
    > IP serwera na razie nie zbanowali.

    no to bardzo ciekawe - przecież NBP to instytucja Państwowa i obowiązuje ich
    ustawa o dostępie do informacji publicznej
    jeśli nie możesz korzystać z ich stron to moim zdaniej jestto tylko i
    wyłącznie wina konfiguracji Twojego kmputera, a jeśli nie to skieruj do nich
    prośbę o udostępnieni danych

    > No ale w dni wolne to niepotrzebnie bym się łączył.

    :)) a chcesz się łączyć przez modem ????????
    poza tym jedno połączenie więcej na miliony, których mają obecnie nie zrobi
    im żadnej różnicy
    a to jedyny sposób, aby nie opuścić jakichś notowań

    no oczywiście soboty i niedziele sobie możesz podarować

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-01-05 17:46:40
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za plusz <p...@i...usun_spam.pl> w poście
    news:av9n6b$691$1@foka.acn.pl napisał:

> [...]
    > jeśli nie możesz korzystać z ich stron to moim zdaniej jestto tylko i
    > wyłącznie wina konfiguracji Twojego kmputera, a jeśli nie to skieruj

    Można Cię prosić jeszcze o jakiś namiar mailowy na nbp? To i wyśle maila z
    groźbami że jak mi nie odblokują to.....

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne :
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl