  • 1. Data: 2003-02-02 08:48:43
    Temat: eBank, czy Inteligo ?
    Od: "Ibiza" <i...@o...pl>

    Witam serdecznie - moze moje pytanie, bedzie jakims rodzajem spamu, albo
    kolejnym pytaniem z tej branzy, ale prosze o pomoc w poleceniu banku.
    Poszukuje dobrego i taniego banku - prowadze jednoosobowa dzialanosc
    gospodarcza, a co za tym idzie musze dokonywac przelewow na ZUS i inne
    oplaty, a poprzez bank internetowy mozna duzo zaoszczedzic.
    Generalnie mi chodzi glownie o przelewy.
    Prosze o podpowiedzenie jaki bank wybrac.
    Z gory wielkie dzieki
    i...@o...pl

  • 2. Data: 2003-02-02 09:05:48
    Temat: Re: eBank, czy Inteligo ?
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > oplaty, a poprzez bank internetowy mozna duzo zaoszczedzic.
    > Generalnie mi chodzi glownie o przelewy.
    > Prosze o podpowiedzenie jaki bank wybrac.
    To proste Inteligo jest e-bankiem:)

  • 3. Data: 2003-02-02 09:38:49
    Od: "Ibiza" <i...@o...pl>

    > To proste Inteligo jest e-bankiem:)

    Oczywiscie chodzilo o mbank - przepraszam !

  • 4. Data: 2003-02-02 09:57:44
    Od: l...@p...onet.pl

    w mBanku sa darmowe przelewy, a w Inteligo nie.

  • 5. Data: 2003-02-02 11:52:19
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    witam
    wszystko zależy od wszystkiego :)
    1. wpłaty na własne konto
    - mBank - nie ma możliwości zrobienia tego bez prowizji
    - inteligo - w każdym oddziałe PKO BP bez prowizji
    [chyba że nie planujesz wpłat gotówki i konto zasilane będzie tylko z
    wpływów np. od kontachentów (za faktury) ]
    2. bankomaty bezprowizyjne
    - mBank - Euronet
    - inteligo - Euronet i wszystkie PKO BP
    3. przelewy
    - mBank ekonto bezpłatne ; ZUS 1 zł ( w mBiznes 0 zł)
    - inteligo indywidualne 0,99 ; ZUS 2,99 zł
    proponuję porównać tabele opłat i prowizji :
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    i dodam tylko że zawsze można otworzyć oba , potestować i wybrać - lub też
    zostawić jedno i drugie :)
    pozdrawiam
    MarCinu

    -------
    www.pocztowkizazlotowki.prv.pl

  • 6. Data: 2003-02-02 12:08:11
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Ibiza napisal(a) Sun, 2 Feb 2003 09:48:43 +0100:
    >Poszukuje dobrego i taniego banku - prowadze jednoosobowa dzialanosc
    >gospodarcza, a co za tym idzie musze dokonywac przelewow na ZUS i inne
    >oplaty, a poprzez bank internetowy mozna duzo zaoszczedzic.

    Chyba mBank.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 7. Data: 2003-02-02 14:44:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    A czy aktualnie w mBankowym mBiznes koncie jest jakas promocja typu 50 zł dla Ciebie
    i dla Ciebie (przy zakładaniu konta cos na wzór
    Inteligo) :) ?

    Sark

  • 8. Data: 2003-02-02 14:49:57
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > wszystko zależy od wszystkiego :)
    > 1. wpłaty na własne konto
    > - mBank - nie ma możliwości zrobienia tego bez prowizji

    Jak stwierdził na Chatcie przezes Lachowski pracuja nad tym aby mozna było
    bezprowizyjnie wpłącać w oddziałach BRE Banku ale kiedy
    to będzie ?

    > 3. przelewy
    > - mBank ekonto bezpłatne ; ZUS 1 zł ( w mBiznes 0 zł)
    > - inteligo indywidualne 0,99 ; ZUS 2,99 zł

    No i w Inteligo w wersji biznes jest opłata miesięczna za prowadzenie 4 zł ale
    uzytkowanie karty Visa wychodzi taniej niż w mBiznes
    koncie.

    Sark

  • 9. Data: 2003-02-04 05:38:25
    Od: "Ibiza" <i...@o...pl>

    > Chyba mBank.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Dziekuje - chyba sie jednak zdecyduje wlasnie na mbank

  • 10. Data: 2003-02-10 08:55:07
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl> skribis:

    >2. bankomaty bezprowizyjne
    > - mBank - Euronet
    > - inteligo - Euronet i wszystkie PKO BP

    w inteligo wyplata w euronet po 1,99 AFAIK.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":