  • 1. Data: 2003-10-31 20:04:45
    Temat: e-pko - debet? jaki debet?
    Od: Jacek <y...@p...com>

    Co jakiś czas odliczają sobie po parę groszy, na ogół pod tytułem "operacja
    automatyczna". Niedawno zdjęli mi z konta astronomiczną kwotę 0,06 PLN, dla
    odmiany tytułem odsetek od debetu/kredytu... Niby nic, tyle tylko że
    żadnego debetu (a tym bardziej kredytu) tam być nie powinno. Zresztą
    sprawdzałem w historii salda księgowego - nigdy nie było < 0. A może to
    akcja na szerszą skalę w celu uzbierania dodatkowych parudziesięciu czy
    paruset tysięcy?

  • 2. Data: 2003-11-01 08:23:59
    Temat: Re: e-pko - debet? jaki debet?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    A może to
    > akcja na szerszą skalę w celu uzbierania dodatkowych parudziesięciu czy
    > paruset tysięcy?
    Boje sie, ze chwalac PKO "dostanie" mi sie, ale ja jestem zadowolony z
    umozliwienia "debetu" na RORze. Dodam, ze zawsze kwota zgadza sie z moimi
    rachunkami. Jesli jadnak jestes pewien, ze NIE miales "<0": reklamuj.