  • Data: 2016-07-26 13:27:50
    Temat: Re: e-paragony ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Kupuję 2 dni temu jakąś pierdołę w MM, a tam przy kasie - proszę
    >wprowadzić numer telefonu. Ja: a po co? Kasjerka: a bo to
    >elektroniczny
    >paragon na wszelki wypadek jakby ktoś zgubił papierowy.

    >Nie byłem nigdy zwolennikiem teorii spiskowej, ale to to już jest do
    >jasnej anielki naprawdę zamach na prywatność.

    Mnie tylko interesuje, kto za tym stoi.

    Ze sklep chce miec telefony klientow, to powiedzmy moge zrozumiec.
    Ale to chyba troche malo.
    A po co rzadowi taka wiedza sklepu ?

    Reklamy, czy terrorystow chca scigac ?
    Rzad chce podatnikow kontrolowac ?
    Czy gotowke zlikwidowac, w celu lepszej kontroli ?

    >Ktoś robi wielką aferę z konieczności rejestracji głupiej karty SIM
    >(która i tak do czasu wprowadzenia telefonów na kartę była
    >obowiązkowa i
    >nikt nie płakał), a nie dostrzega takich zagrożeń.

    Jedno z drugim sie wiaze - anonimowy telefon chetniej bym podal.

    >Proponuję jeszcze każdą fakturę VAT uplowadować z danymi osobowymi do
    >jakiejś mega chmury. Za klapę do sedesu, sadzonki do ogródka, grill w
    >promocji, paczkę ciastek, paliwo... No tylko amiszem zostać...

    Juz jest - Jednolity Plik Kontrolny.
    Ale tego to sie dziwie, ze nie wprowadzili od poczatku.

    Akurat pozycji tam nie trzeba, wazne sumy i nipy.

    J.