    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-bankowosc - pytanie retoryczne ;)
    Date: Mon, 29 Sep 2003 20:58:11 +0200

    Proste! W weekendy nie działa Krajowa Izba Rozliczeniowa, czyli pośrednik
    między bankami. Przelewy wykonuje się w systemie Eliksir w kilku sesjack w
    ciągu dnia. Poniżej przedstawiam oryginalny fragment na ten temat ze strony
    www.ebanki.pl
    Czas sesji w elektronicznej izbie ELIXIR

    a.. Sesja poranna
    a.. początek: 9.30
    b.. koniec: 11.00
    b.. Sesja południowa
    a.. początek: 13.30
    b.. koniec: 15.00
    c.. Sesja wieczorna
    a.. początek: 16.00
    b.. koniec: 17.30
    d.. Sesje odbywają się wyłącznie w dni robocze
    e.. Minimalny czas przesłania zlecenia między bankami (np. przelewu): 2
    godziny
    f.. Maksymalny czas przesłania zlecenia: 1 dzień roboczy
    g.. Przelew tani (występuje w WBK): przelew wysyłany sesję poranną elixir
    w następnym lub trzecim dniu roboczym

    com...