eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidzieworództwo, czyli konto zrobilo sie samo, dlugie i chyba ciekawe › Re: dzieworództwo, czyli konto zrobilo sie samo, dlugie i chyba ciekawe
    From: "zbyhó" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dzieworództwo, czyli konto zrobilo sie samo, dlugie i chyba ciekawe
    Date: Thu, 10 Jan 2002 22:17:15 +0100

    witam ponownie
    postanowilem sleic trzy Wasze odpowiedzi by razem na wszystko odpowiedziec
    jezeli zamieszalem tym samym to przepraszam.

    > Pewnie do konta dziewczyny byłeś tylko upoważniony, a nie
    współwaścicielem.
    > Wtedy przelew na numer konta dziewczyny i na Twoje nazwisko nie mógł dojść
    do
    > skutku - odbiorca się nie zgadzał.

    racja. zapomnialem o tym napisac. ale jakim cudem otworzylo sie nowe konto z
    numerem starego dawno zamknietego konta. a do tego jeszcze to salto z
    walutami - ten stary rek byl w DEM, a "nowy ze starym nrem" przeciez w PLN?
    ;-)))
    bo na moj prosty rozum winien byl wrocic do banku wychodzacego z komentarzem
    "blad, adresata".
    albo zaksiegowac go winni na koncie dziewczyny wg numerów rku, one przeciez
    byly prawdziwe...

    Bylem dzisiaj zapytac co dalej. oczywiscie standard - pisanie na kolanie co
    zaszlo i czego oczekuje: odpowiedz, nie pobieranie oplaty za niechciane
    konto oraz umozliwienie zwrotu forsy facetowi przelewem bez prowizji dla
    banku. oczekiwanie odp ok 2 tyg.

    > Żartujesz -bank przeprasza to jeszcze mogę przyjąć, ale zwrot niesłusznie
    > pobranej kwoty, to juz przechodzi moje wyobrażenie ;-)))

    zobacze, czekam na odp na pismo

    > Kurde, faktycznie niezłe.
    > A co bank na to? Cała wina jest po ich stronie i uważam (ale to tylko moje
    > zdanie) że nie tylko nie powinni brać ani złotówki tylko oddać facetowi
    całą
    > kasę, ale jeszcze do tego przeprosić Ciebie i jego. Pisemnie.
    > Napisz koniecznie jak to się skończyło

    za 2 tyg obiecuje sie przypomniec i napisac o rozw
    pozdrowiennia
    zbyszko janke