    From: "szele" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dwa mieszkania, zakup działki, budowa domu
    Date: 12 Mar 2007 13:23:15 -0700

    On 12 Mar, 20:40, "detektyw" <s...@g...pl> wrote:
    > Witam forumowiczów,
    > zwracam się do Was z prośbą o udzielenie mi kilku porad :)
    > Z żoną spłacamy kredyt hipoteczny w wysokości ca 120.000 zł za 3-pokojowe
    > mieszkanie.
    > Posiadamy jeszcze inne mieszkanie - kawalerkę. (Obie nieruchomości są
    > zabezpieczeniem spłaty posiadanego kredytu). Z tego co się orientowałem, na
    > chwilę obecną, kawalerka jest warta ok. 110.000 zł, natomiast 3-pokojowe
    > mieszkanie ok. 230.000 zł. (ceny z Łodzi za gratka.pl)
    > Zastanawiamy się nad zakupem działki i budową domu (w okolicy Łodzi) i teraz
> [...]

    Jeśli zdolność kredytowa pozwoli (a to zależy na ile lat chcesz wziąść
    kredyt, w jakiej walucie, na ile oceniasz wartość inwestycji czy są
    jeszcze inne zobowiązania, np. karty kredytowe, limity w ROR, kredyty
    ratalne lub gotówkowe), to najlepiej pozostawić oba mieszkania i je
    wynajmować (za mieszkanie 3-pokojowe zawsze możesz dać rozsądną cenę -
    na pewno znajdą się wynajmujący). Mieszkanie zawsze możesz sprzedać.
    Pozdrawiam.
    Szele.