  • 1. Data: 2003-04-05 05:17:43
    Temat: Re: druczek mandatu karnego
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    > Po prostu nie płać i problem z głowy. Po dłuuugim czasie (u mnie 1,5
    > roku, znajomy czekał 2,5) jak zgłosi się komornik to zapłacisz tylko 8
    > zł dodatkowo. Odsetki lecą dopiero po tygodniu od wizyty komornika u

    W Opolu sprawę załatwiają prościej - pomniejszają zwrot podatku o kwotę
    nałożonego mandatu (oczywiście nie zapałaconego w terminie). Proste i tanie.
    Arek

  • 2. Data: 2003-04-06 08:42:17
    Temat: druczek mandatu karnego
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Ostatnio zmieniły się chyba druczki mandatów karnych. Teraz ocinki A i B
    bardziej przypominają formularz W/P [wpłata gotówkowa/przelew].

    Posiadają oznaczenie W/P, oznaczenie kodu formualrza - 06...

    Tylko jakoś formularz ten odbiega od wyglądu standardowego forumarza. Jest
    tam miejsce na numer PESEL, pod danymi wpłacającego... Ale porównałem go ze
    zwykłym druczkiem i PESEL jest w miejscu, gdzie standardowy druk ma tytuł
    przelewu [pierwszą linię]... W sumie normy zachowane, a i PESEL dało się
    wcisnąć...

    Pomijam fakt, że tylko stempel psuje całą staranność przygotowującego te
    formularze - bo jest w kolorze niebieskim, a niebieski nie ulega
    przefiltrowaniu [gdyby to ktoś stosował]...

    Właśnie - czy któryś bank stosuje automatyczne rozpoznawanie tekstu z
    formularza W/P ? Bo taka możliwość jest opisana w poradniku KIR...

    Ale do czego zmierzam - do tego, że od razu zakreślona jest kratka "P",
    czyli przelew... Dlatego ja się pytam - dlaczego do jasnej choinki nie
    umożliwiono wyboru, czy chce się to zapłacić gotówką, czy przelewem... Co
    to - przelewy gorsze, czy jak? No zupełnie nie rozumiem takiego
    postępowania... Czy ktoś ma pojęcie o co chodzi???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-04-06 09:06:44
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Wojciech Nawara<n...@o...pl> nagryzmolił(a) w

> [...]

    roku, znajomy czekał 2,5) jak zgłosi się komornik to zapłacisz tylko 8
    zł dodatkowo. Odsetki lecą dopiero po tygodniu od wizyty komornika u
    Ciebie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-04-06 15:06:23
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" napisał:

> [...]
    > roku, znajomy czekał 2,5) jak zgłosi się komornik to zapłacisz tylko 8
    > zł dodatkowo. Odsetki lecą dopiero po tygodniu od wizyty komornika u

    Zależy jaki mandat.

    8 zł od 50 zł, to też niezłe odsetki (np. 16% rocznie) ;-))

    BAH

  • 5. Data: 2003-04-06 21:33:48
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Zależy jaki mandat.
    >
    > 8 zł od 50 zł, to też niezłe odsetki (np. 16% rocznie) ;-))

    Ano. :-)

    Ale madacik niewielki, bo właśnie 50 PLN. W ogóle to mi się udało, bo
    teoretycznie 400 PLN i 8 punktów za przekroczenie prędkości o 45 km/h. :-) O
    mało policjanta nie rozjechałem... Wyskoczył na pół pasa... ;-)
    No bo sobie głupie miejsce znaleźli - na autostradzie w Katowicach w
    kierunku Geanta, przez Aralem, po zwężeniu... Cholery jedne. :-) No kto się
    spodziewa normalnego radaru na autostradzie? Zawsze pasażer patrzy, czy nie
    mijamy mundurowych w jakimś samochodzie cywilnym i jest OK. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-04-06 23:34:33
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    > teoretycznie 400 PLN i 8 punktów za przekroczenie prędkości o 45
    > km/h. :-) O mało policjanta nie rozjechałem... Wyskoczył na pół

    Witam,

    OT, ale chyba to bylo przed wprowadzeniem nowego taryfikatora - teraz
    400 pln i 10 pkt za przekroczenie o 50 i wiecej.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2003-04-07 08:44:01
    Temat: Re: druczek mandatu karnego [OT]
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał w wiadomości

    > OT, ale chyba to bylo przed wprowadzeniem nowego taryfikatora - teraz
    > 400 pln i 10 pkt za przekroczenie o 50 i wiecej.

    Nie znaju, powtarzam tylko co mi gliniarz zaśpiewał... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-04-07 08:45:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał w wiadomości

    > OT, ale chyba to bylo przed wprowadzeniem nowego taryfikatora - teraz
    > 400 pln i 10 pkt za przekroczenie o 50 i wiecej.

    Było to w sobotę ostatnią...

    A powtarzam tylko co mi gliniarz zaśpiewał... :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-04-07 20:33:45
    Od: "AS" <a...@g...w.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał w
    wiadomości news:b6oqn3$o3v$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Ciebie.
    > Troszke pobujales --OD MANDATOW NIGDY NIE MA ODSETEK A KOSZTY KOMORN.
    MOGA BYC ROZNE

  • 10. Data: 2003-04-08 06:20:05
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W Opolu sprawę załatwiają prościej - pomniejszają zwrot podatku o kwotę
    > nałożonego mandatu (oczywiście nie zapałaconego w terminie). Proste i
    tanie.

    Nie tylko w Opolu - w calej Polsce tak jest. Potem ludzie sie piekla, ze za
    maly zwrot dostali :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )