  • 11. Data: 2002-05-04 11:26:49
    Temat: Re: drobne oszustwa Multibanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:64h7dugpchqjlvirdro792fscthskhdkib@4ax.com...

    > Akurat w Lukasie przelew z data przyszla sa tylko troche
    > zakamuflowane. Robi się je z menu zlecenia jako zlecenie jednorazowe.
    > W DB24 rzeczywiscie tego nie znalazlem.

    Tak to chyba i w DB-24 mozna ;)
    Zlecenia stale
    liczba jednostek 1 jednostka J jednorazowo
    hehe, niezle to wymyslili... ;)

    Maciej

  • 12. Data: 2002-05-04 11:36:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 4 May 2002 13:26:49 +0200, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Tak to chyba i w DB-24 mozna ;)
    >Zlecenia stale
    > liczba jednostek 1 jednostka J jednorazowo
    >hehe, niezle to wymyslili... ;)

    Pokrecone. W Lukasie po prostu wybiera się ze zleceń zlecenie
    jednorazowe i podaje datę. Jak w zwykłym przelewie tylko ukryte w
    innym menu :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-05-04 11:38:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK" <

    > http://www.nordeabank.pl/demo/html2/paym/trns.htm
    > http://www.lukas.pl/demo/autoryzacja/zlecenie-przele
    wu_txt.htm
    > http://demo.deutsche-bank-24.pl/TwojeKonto/przelewza
    pisz.jsp?akcja=add
    > i pewnie jeszcze kilka innych...

    skoro w lukasie i DB24 mozna to zrobic jako zlecenie jednorazowe wiec pewnie w
    nordei tez (ktos ma chyba u nich rachunek)
    Tak wiec wychodzi na to ze mialem racje z tym BRESOKiem ;-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-05-04 11:41:44
    Od: "Piotr" <p...@u...interia.pl>

    > Takich 'oszustw' dokonuje wiekszosc bankow. W Multi masz mozliwosc wyboru
    > daty przelewu. Mogles bez probllemu zlecic przelew na 6 i bys nie mial
    > problemu.
    > Wydaje mi sie, ze nawet teraz mozesz anulowac przelew i zlozyc jeszcze raz
    > data poniedzialkowa.

    Cześć,

    IMO jest to oszustwo i to bez cudzysłowu.
    Wiem, że banki tak robia.
    Ale w e-banku wszystko widać jak na dłoni i to jest żenujące.

    Pozdrawiam,
    Piotr

    PS. Nawet nie sądziłem, że mój post wzbudzi tyle emocji...

  • 15. Data: 2002-05-04 11:52:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://www.nordeabank.pl/demo/html2/ordr/new.htm

    > Tak wiec wychodzi na to ze mialem racje z tym BRESOKiem ;-)

    Hm, tylko co to za dziwolag 'jednorazowe zlecenie stale'? ;)
    Dla mnie najlepsza forma jest mozliwosc wprowadzenia daty w formularzu
    polecenie przelewu tak jak to jest w m*Banach, LGNecie i kilku innych.
    Uzywanie zlecen stalych to latanie braku wyobrazni programistow.

    Maciej

  • 16. Data: 2002-05-04 12:02:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3cd3c9a5_3@news.vogel.pl...

    > IMO jest to oszustwo i to bez cudzysłowu.
    > Wiem, że banki tak robia.
    > Ale w e-banku wszystko widać jak na dłoni i to jest żenujące.

    Twierdzisz, ze jak nie widac to jest OK? ;) Hm, a jak nazwac postepowanie
    zakladow energetycznych? Placisz wg. prognozy po kilku m-cach okazuje sie,
    ze masz nadplate... ale to nic... wyobraz sobie, ze spozniles sie sie z
    zaplata. Zostana naliczone odsetki ustawowe za spoznienie. Tak wiec
    zaplaciles zakladowi za duzo i jeszcze musiales zaplacic kare, ze w terminie
    nie 'nadplaciles' ;).

    Maciej

  • 17. Data: 2002-05-04 12:47:07
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Uzywanie zlecen stalych to latanie braku wyobrazni programistow.

    raczej projektantow

  • 18. Data: 2002-05-04 13:34:00
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    > Czyzby?
    > http://www.lukas.pl/demo/autoryzacja/zlecenie-przele
    wu_txt.htm

    Lukas ma przelew z datą przyszłą, tylko zleca się go przez "zlecenie", nie
    przez "przelew".

  • 19. Data: 2002-05-04 13:48:07
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Citi nie ma ;-)
    a z firmowych BHW -citidirect- tez chyba nie ma tego.

    > Tak wiec wychodzi na to ze mialem racje z tym BRESOKiem ;-)
    Sprawdze ... moze taki kombinowany przelew/zlecenie mozna.

    BTW czy firmowy BZWBK czy BPHPBK to maja ?
    pzd

  • 20. Data: 2002-05-04 15:16:21
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:ab0i3n$3ck$1@news.tpi.pl...

    > Hm, tylko co to za dziwolag 'jednorazowe zlecenie stale'? ;)

    Dlaczego "stałe"? Po prostu zlecenie jednorazowe, w odróżnieniu od stałego.