  • 1. Data: 2003-03-02 17:32:23
    Temat: dowod wplaty
    Od: _al3x <x...@i...pl>

    mam konto w inteligo i chce zapalacic za studia z tego konta, chcialbym sie
    spytac jak wyglada sprawa z dowodem wplaty, bo chcac sobie odliczyc studia
    musze przedstawic rachunek US. jak takie sprawy sie rozwiazuje ???
    --
    pozdrawiam,
    _al3x

  • 2. Data: 2003-03-02 17:46:45
    Temat: Re: dowod wplaty
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Uzytkownik "_al3x" <x...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > spytac jak wyglada sprawa z dowodem wplaty, bo chcac sobie odliczyc studia
    > musze przedstawic rachunek US. jak takie sprawy sie rozwiazuje ???

    Dzwonisz na dezinfolinie, prosisz o przyslanie dowodu transakcji z pieczatka
    i podpisem, przekazujesz ten oryginal do dziekanatu, dostajesz fakture

    RaF

  • 3. Data: 2003-03-02 17:54:11
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dzwonisz na dezinfolinie, prosisz o przyslanie dowodu transakcji z
    pieczatka
    > i podpisem, przekazujesz ten oryginal do dziekanatu, dostajesz fakture

    Ew. jak dobra uczelnia to nie musisz miec kwitka, bo pani sprawdzi w
    komputerze i tez Ci da fakture.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-03-02 22:14:15
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

> [...]
    pieczatka
    > i podpisem, przekazujesz ten oryginal do dziekanatu, dostajesz fakture

    Ustawa wymaga faktury ?

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2003-03-02 22:30:50
    Od: "Sebol" <U...@s...pl>

> [...]

    pieczatka
    > i podpisem, przekazujesz ten oryginal do dziekanatu, dostajesz fakture

    a po co ci faktura? :> Masz dowod wplaty i strzalka :D

    --
    U...@s...pl

    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"

  • 6. Data: 2003-03-02 22:40:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Ew. jak dobra uczelnia to nie musisz miec kwitka, bo pani sprawdzi w
    > komputerze i tez Ci da fakture.

    A do czego ta faktura?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-03-02 23:37:39
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebol" <U...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > --
    > U...@s...pl
    >
    > "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"

    Guzik prawda,
    Dowód wpłaty wystawiony przez inteligo nie jest dowodem wpłaty czesnego dla
    US, ponieważ pieniążki można wpłacić a później wypłacić...(np. rezygnując ze
    studiów).
    Jak kupujesz wannę, to też nie przedstawiasz do US dowodu wpłaty.
    Aby odliczyć sobie studia od podatku trzeba mieć:
    dowód wpłaty (KP) wystawiony tylko i wyłącznie przez uczelnię, na którym
    jest Twoje imię i nazwisko oraz tekst typu: Czesne za studia rok 1 semestr 1
    kierunek ...
    (faktura nie jest konieczna, chyba, że prowadzisz firmę i chcesz wrzucić
    studia w koszty)

  • 8. Data: 2003-03-03 06:29:31
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "GeX" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest Twoje imię i nazwisko oraz tekst typu: Czesne za studia rok 1 semestr

    Moze jakas podstawa prawna tych wywodow (ze tylko KP a kwit z banku juz nie)
    ?

    > (faktura nie jest konieczna, chyba, że prowadzisz firmę i chcesz wrzucić
    > studia w koszty)

    I to wlasnie napisal Sebol.

    Karol

  • 9. Data: 2003-03-03 22:04:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 Mar 2003 00:37:39 +0100, w <b3u4od$jht$1@inews.gazeta.pl>,
    "GeX" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > US, ponieważ pieniążki można wpłacić a później wypłacić...(np. rezygnując ze

    Bzdury pleciesz.

  • 10. Data: 2003-03-06 16:37:19
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 03/03/2003 10:04 PM, Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    > Bzdury pleciesz.

    Duby smalone wręcz :-)